کد خبر: ۳۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۸۴

روزنامه فرهیختگان:چون صداوسیما در مراحل مختلف،همراه مردم نبوده،درتبلیغات انصراف از یارانه موفق نشد

 روزنامه فرهیختگان در سرمقاله خود با اشاره به تبلیغات گسترده برای دریافت نکردن یارانه نوشت:

بار عمده این تبلیغات ناکارآمد بر دوش صدا و سیمای جمهوری اسلامی بود که در همه شبکه‌ها و برنامه‌های خبری، اقتصادی و حتی تبلیغاتی خود به‌گونه‌ای کم‌سابقه از سرمایه‌های اجتماعی اعم از هنرمندان، دولتمردان و مقامات سیاسی و مذهبی کشور و مردم عادی برای منصرف کردن مردم از ثبت‌نام استفاده کرد.

اگرچه نمی‌توان منکر زحمت متولیان بخش رسانه‌ای و صدا و سیما در همراهی با دولت شد ولی از آنجا که رسانه ملی در مراحل مختلف و سرنوشت‌سازی نتوانسته ‌است با میانگین مطالبات عمومی خود را هماهنگ کند یا با خواسته‌های مردم سازگاری ایجاد کند، زحمات این رسانه خود به ضدتبلیغ تبدیل شده و اثر معکوس به‌جا گذاشته است که این مساله حتی دامن دولت مورد اعتماد مردم را گرفته ‌است.