کد خبر: ۳۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۴۸

اين فصل براي استقلال کابوس‌وار نبود

تسنيم: آناليزور تيم فوتبال استقلال اعتقاد دارد اين فصل براي آبي‌پوشان کابوس‌وار نبوده است.

سيروس دين‌محمدي، آناليزور تيم فوتبال استقلال در خصوص بازي اين تيم مقابل الريان قطر گفت: ما در بازي رفت نتيجه را به الريان واگذار کرديم اما قطعاً در ديدار برگشت براي شکست ميهمان قطري به ميدان خواهيم کرد تا خاطره بد شکست دور رفت را از ذهن هواداران پاک کنيم.

هافبک پيشين تيم فوتبال استقلال در ادامه افزود: بازي استقلال - الريان براي هر دو تيم يک بازي تشريفاتي است اما با اين وجود ما در بازي فردا به دنبال پيروزي هستيم تا تماشاگران و هواداران استقلال را خوشحال کنيم.

وي با ناعادلانه خواندن داوري ديدار الشباب - استقلال به خبرنگار تسنيم گفت: متاسفانه داور صحنه‌اي را پنالتي تشخيص داد که اصلاً پنالتي نبود و من اعتقاد دارم اين پنالتي در شکست ما بسيار تاثيرگذار بود و شرايط بازي را به گونه‌اي به سود حريف تغيير داد.

دين‌محمدي اينکه استقلال فصلي بد و کابوس‌وار را پشت سر گذاشته است را نپذيرفت و خاطر نشان کرد:‌ ما تا هفته آخر ليگ برتر شانس قهرماني و کسب سهميه داشتيم. در ليگ قهرمانان هم با بدشانسي و ناداوري مواجه شديم و امتيازات ارزشمندي را از دست داديم.

آناليزور تيم فوتبال استقلال با يادآوري اينکه در اواسط فصل برخي بازيکنان اين تيم جدا شدند، افزود: جدايي بازيکناني چون نکونام، منتظري و ... و در کنار آن مصدوميت نفرات تاثيرگذار باعث شد با کمبود بازيکنان روبه‌رو شويم. ما در غياب تعدادي از بازيکنان در برخي مسابقات عملاً بازيکن جايگزين روي نيمکت نداشتيم و کادر فني با مشکلات زيادي دست به گريبان بود.

هافبک پيشين تيم فوتبال استقلال در پاسخ به اين پرسش که «اگر امير قلعه‌نويي از استقلال جدا شود، شما نيز به همکاري خود با اين تيم پايان خواهيد داد؟»،‌ گفت: هنوز چيزي مشخص نيست و من براي فصل آينده هيچ تصميمي نگرفته‌ام اما فکر مي‌کنم تکليف خيلي از مسائل تا يکي دو هفته آينده مشخص خواهد شد.

وي در خاتمه از اظهارنظر در مورد رقم‌هاي قرارداد بازيکنان استقلال خودداري کرد و گفت:‌ من دوست ندارم در اين خصوص اظهارنظر کنم اما در مورد خودم بايد بگويم به خاطر پول به استقلال نيامدم. در واقع به استقلال آمدم تا با اضافه کردن به تجربياتم و فراهم کردن رزومه‌اي قابل قبول در مربيگري بتوانم به شکل خوبي در خدمت ديگر تيم‌ها باشم.