کد خبر: ۳۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۵۲

آنچلوتی جانشین مویس می شود

رسانه های انگلیسی خبر داده اند که الکس فرگوسن انتخاب تازه ای برای منچستری ها داشته و پیشنهادش را به صورت جدی به مدیران این باشگاه ارائه کرده است.

به گزارش فرارو، در شرایطی که یونایتد این روزها قرار است با رایان گیگز به عنوان مربی – بازیکن به کارش ادامه دهد خبر می رسد که فرگوسن مربی تازه ای برای نشستن روی نیمکت شیاطین سرخ انتخاب کرده است و نظر هیات مدیره باشگاه برای این انتخاب را هم جلب کرده است.

در واقع پس از آن که «دیلی تلگراف» در گزارشی که امروز منتشر کرد نوشت که شخص فرگوسن زیر نامه اخراج دیوید مویس را امضا کرده حالا خبر تکمیلی ای گذاشته و نوشته که فرگوسن در سر دارد کارلو آنچلوتی مربی این روزهای رئال مادرید را به عنوان مربی فصل آینده شیاطین سرخ معرفی کند.

در این گزارش آمده این خبر به گوش هئیت رییسه باشگاه هم رسیده است و سران این باشگاه انتخاب نهایی شان را از بین دو گزینه فان خال و آنچلوتی به هواداران معرفی خواهند کرد. با این حال به نظر می رسد تاثیر فرگوسن برای انتخاب مربی فصل بعد یونایتد همچنان به قوت خود باقی است و او تاکید زیادی روی نام آنچلوتی دارد.

در ادامه این مطلب به سابقه آنچلوتی برای حضور در لیگ برتر انگلیس به عنوان مربی تیم چلسی اشاره شده و موفقیت او در لیگ قهرمانان اروپا هم دیگر گزینه ای بوده که مد نظر فرگی و باشگاه قرار گرفته است. با این حال موردی که یونایتد را مصمم کرده تا آنچلوتی را به عنوان مربی آینده تیمش معرفی کند صمیمت این مربی با الکس فرگوسن است.

این روزنامه انگلیسی البته در ادامه به این مطلب اشاره کرده که قرارداد آنچلوتی تا سال 2016 با مادریدی ها اعتبار دارد ولی ظاهرا سرد شدن رابطه آنچلوتی با پرس، مدیر باشگاه رئال مادرید، این مربی را بر آن داشته تا از جمع کهکشانی ها جدا شود.