کد خبر: ۳۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۱۳

همت برای تهیه پروتز نوجوان یتیم

سایت انجمن خیریه همت نوشت:

سلام و خداقوت

سید.م. ۱۸ ساله که از حدود ۸سال پیش پدرش را در یک سانحه از دست داده و یتیم شده است از ۴سال پیش با بیماری طاقت فرسای سرطان استخوان دست و پنجه نرم می کند.

۲ سال قبل با تلاش مادر فداکارش و تهیه هزینه های سنگین درمان و بیمارستان با قرض و فروش  برخی لوازم منزل توانست با جراحی و پیوند استخوان به زندگی امیدوار شود.

اما متأسفانه باتوجه به عوارض ناشی از بیماری و سستی استخوان های پاهایش؛ دو روز قبل از آغاز سال ۹۳ این کودک در راه پله های خانه اجاره ایشان درحال بالارفتن بوده که اصطلاحاٌ باخالی کردن پای راستش که تحت عمل بوده پرتاب می شود و زانوی پای راستش به شدت شکسته و آسیب می بیند .

علیرغم پیگیری های مادرش در شب عید و ایام نوروز به علت هزینه های سرسام آور تهیه پروتز و جراحی پای این کودک تیزهوش حدود یک ماه است این کودک در منزل در بستر درحال زجرکشیدن است.

هزینه تهیه پروتز ساق پای راست این کودک بیش از ۳۰۰ میلیون ریال اعلام شده که باید از چند شرکت محدود در تهران تهیه شود که هزینه های جراحی و بیمارستان وی نیز اضافه خواهد شد.

لازم به یادآوری است بر اساس اعلام کمیته امداد امام خمینی قریب ۲۳۰ میلیون ریال از این هزینه از سوی این نهاد تقبل شده و قرار است ۸۷ میلیون و پانصد هزار ریال دیگر از سوی خیریه همت تقبل و پرداخت شود. 

برای کمک به اینجا مراجعه کنید.