کد خبر: ۳۵۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۶۲۲

واکنش نفیسه روشن به خانم بازیگرهایی که عمل زیبایی کرده اند

رکنا: نفیسه روشن بازیگر جنجالی درباره عمل زیبایی بینی و بازیگرهای عملی سینمای ایران پاسخ داد
نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران است. نفیسه روشن هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. نفیسه روشن در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده و دارای مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی است. پدر نفیسه روشن مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادر نفیسه روشن هم‌اکنون مهندس پرواز است.

بخشی از مصاحبه نفیسه روشن مربوط به عمل زیبایی : تاکنون جراحی زیبایی روی صورتم نداشتم در حالی که خیلی‌ها می‌گویند چرا بینی‌ات را عمل نمی‌کنی و یا چرا صورتت را نمی‌کشی؟در این خصوص لازم است واضح بگویم که من از کودکی از آمپول می‌ترسیدم و همیشه فضای بیمارستان و بوی الکل آزارم می‌داد و می‌دهد؛ ضمن اینکه هیچ اعتقادی هم به این مسائل ندارم چرا که همیشه آن چیزی که خدا به انسان‌ها می‌بخشد قطعا زیباترین حالت است.

نفیسه روشن

وی ادامه داد: اگر عمل جراحی زیبایی در جهت درمان و بهتر شدن باشد خیلی هم خوب است اما اگر بدون دلیل این اقدام انجام شود بنده شخصا این اقدام را نمی‌پسندم.

این بازیگر تلویزیون همچنین در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا چهره‌های عروسکی این روزهای برخی‌ بازیگران، انگیزه را برای جراحی زیبایی در شما به وجود نمی‌آورد؟ خاطرنشان کرد: اصلا به هیچ عنوان اینطور نیست؛ من اعتقادم این است و خیلی هم سفت و سخت پای اعتقاداتم ایستاده‌ام.هرچه چهره، طبیعی‌تر باشد در قالب هر نقشی می‌تواند ظاهر شود و وارد هر کاراکتری بشود اما وقتی گونه‌ی برجسته، لبان عمل کرده و بینی عمل کرده باشد، مقوله به گونه‌ای دیگر دیده می‌شود.متاسفانه این اتفاق در حرفه ما خیلی زیاد شده است.

نفیسه روشن

وی در ادامه درباره اینکه با موجی که درخصوص چهره‌های عروسکی در سینما و تلویزیون راه افتاده است، فکر می‌کنید شما و امثال شما کم‌کارتر می‌شوید؟ اینگونه پاسخ داد: اصلا این طور نیست؛ چرا که فکر می‌کنم محدودیت‌هایی هست که نمی‌توانم اسم بیاورم.به عنوان مثال بازیگرانی که اندام نسبتا تپل‌تر و صورت بامزه‌ای دارند، زمانی که مقابل دوربین می‌روند، به ویژه وقتی کار طنز انجام می‌دهند مردم با همان قیافه آنها را دوست دارند و همین خصوصیت باعث می‌شود در بازی‌هایشان بدرخشند.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع : برخط نیوز