کد خبر: ۳۵۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۰۱

اظهـارات جنجالی همسر سابق رییس صندوق پـول

همسر سابق دومینیک استراوس کان، رئیس فرانسوی صندوق بین المللی پول او را مردی معرفی کرد که به راحتی توان جذب زنان و در عین حال دروغ گفتن را دارد.


به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اینترنتی لنترنت، "آن سینکر"، همسر سابق دومینیک استراوس کان، رئیس فرانسوی صندوق بین المللی پول، همسرش سابقش را اینگونه توصیف کرده است: دومینیک مردی است که به راحتی افراد را جذب و شیفتۀ خود می کنند و البته به خوبی می داند که چگونه دروغ بگوید.


این اولین باری است که سینکلر، پس از رسوایی جنسی دومینیک استراوس کان و تعرض وی به خدمتکار هتل نیویورک، دربارۀ وی اظهارنظر می کند. رسوایی دومینیک استراوس کان، دو سال پیش منجر به فروپاشی زندگی مشترک وی با "آن" و همچنین بلندپروازیهای سیاسی او شد.


گفتنی است تا پیش از وقوع این رسوایی، برخی ناظران شانس وی برای صعود در رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه را زیاد می دانستند.


آن سینکلر، یکی از روزنامه نگاران و مجریان برجسته فرانسوی است. او که با شبکه فرانس دو صبحت می کرد گفت: خیانت او را باور نمی کردم. وقتی با او ازدواج کردم، می دانستم او تنها یک جذب کننده است. همانند همۀ زندگیهای زناشویی، چندبار به او شک کردم، اما او توضیح می داد که من اشتباه می کنم و البته دروغ می گفت.


"آن" دربارۀ رسوایی جنسی دومینیک استراوس کان و تعرض وی به خدمتکار هتلی در نیویورک گفت که این مسئله را باور نکرده و نمی کند.