کد خبر: ۳۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۳۱

"مویس" سکوت خود را شکست

سرمربی برکنار شده تیم فوتبال منچستریونایتد سکوت خود را شکست و از باشگاه لیگ برتری و شخص "سر آلکس فرگوسن" به دلیل اینکه فرصت کار به وی دادند، تشکر کرد.


به گزارش مهر، باشگاه منچستریونایتد روز سه شنبه "دیوید مویس" را 9 ماه پس از انتصاب به عنوان سرمربی، به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت خود برکنار کرد. "رایان گیگز" در حال حاضر به عنوان مربی موقت این باشگاه انتخاب شده است.

"دیوید مویس" که از روز گذشته واکنشی در خصوص برکناری خود نشان نداده بود، گفت: از اینکه به عنوان مربی یکی از بزرگ‌ترین باشگاه های جهان انتخاب شدم به خودم افتخار می کنم. از فرگوسن هم تشکر می کنم که مرا به عنوان جانشین خود برگزید.

وی افزود: من همواره اعتقاد دارم که مربی هرگز از یادگیری بازنمی ایستدو این را هم می دانم که تجارب ارزشمندی از دوران حضورم در منچستریونایتد کسب کرده ام. از اینکه موفق شدم این تیم را به مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا هدایت کنم هم به خود می بالم.

مربی 50 ساله اسکاتلندی ادامه داد: در مدت زمان کوتاه حضورم در منچستریونایتد یاد گرفتم که اولدترافورد و کارینگتون (زمین تمرین من یونایتد) جاهای ویژه ای هستند. از کادر مربیگری و همچنین هواداران تشکر می کنم که در طول فصل از من حمایت کردند. برای باشگاه در آینده بهترین آرزوها را دارم.