کد خبر: ۳۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۵۶

عارف: با قدرت در انتخابات شرکت می‌کنیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با قدرت در انتخابات شرکت می‌کنیم اما اینکه چه کسی در انتخابات حضور پیدا کند، هنوز مشخص نیست.

به گزارش تسنیم، محمدرضا عارف دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با اشاره به سفرش به اصفهان اظهار کرد: من در سفر به اصفهان دیدار با آیت‌الله طباطبایی‌نژاد داشتیم و به گلستان شهدا رفتم؛ دیدار دوستانه بود و در این جلسات مسائل کشور مطرح می‌شود.

وی درباره اهداف بنیاد امید ایرانیان که او برای افتتاح دفترش به اصفهان سفر کرده، تصریح کرد: هدف بنیاد، ترویج گفتمان خرد ورزی است؛ نگاه ما راهبردی است و یک تشکل غیر حزبی که در قالب یک سازمان مردم نهاد، بحث‌های کلان فرهنگی و اجتماعی را پیش می‌برد و در راستای سیاست‌های کلی نظام، امیدوارم که دخیل باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اینکه آیا این بنیاد در انتخابات شرکت می‌کند یا خیر، بیان کرد: فعلاً چون بنیاد رویکرد حزبی ندارد، در این مسائل وارد نمی‌شود؛ امور ما امور راهبردی و تدوین برنامه‌ها است بنیاد در امور راهبردی مشارکت جدی خواهد داشت و در انتخابات جدی هستیم اما اینکه چه کسی بیاید و چه کسی نیاید در حال حاضر حرفی نمی‌زنیم.

وی بیان کرد: ما در انتخابات شرکت می‌کنیم و قوی شرکت می‌کنیم و موضع ما این است که سال 93 روی راهبردها برنامه‌ریزی کرده و برای سال 94 روی مصادیق بیاییم.