کد خبر: ۳۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۰۶۴

"طراح متلک «من خائن نیستم!» به روحانی، معاون دفتر رییس جمهور شد"

تغییر در معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور با واکنش سازنده ی فیلم تبلیغاتی دکتر روحانی در انتخابات مواجه شده است.

نهاوندیان اخیرا علیرضا معزی را که معاون ارتباطات دفتر بود به عنوان دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت منصوب کرد و به جای وی پرویز اسماعیلی  را در سمت معاونت ارتباطات گماشت.

در پی این انتصاب، حسین دهباشی  سازنده فیلم انتخاباتی روحانی در صفحه اجتماعی خود نوشت: «سیدعلی میرفتاح»، مدیر بخش رسانه‌های نوشتاری ستاد اطلاع‌رسانی آقای روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری، پیشنهاد کرد که اسم دومین فیلم تبلیغاتی مستندی را که برای تلویزیون می‌ساختم بگذاریم «من سرهنگ نیستم!». برگرفته از ضد حمله طوفانی روحانی در جواب قالیباف در خلال آخرین مناظره تلویزیونی کاندیداها. پیشنهاد حرفه‌ای و محشری بود. دم شما گرمی گفتم و پذیرفتم. اما هنوز کار تدوین تمام نشده بود که تماس‌ها و توصیه‌های مخالف با این ایده‌ ناب و جذاب شروع شد. از جمله تماس‌های مکرر تلفنی و مشفقانه از جناب «مهندس نعمت‌زاده» رئیس ستاد انتخاباتی ما که خبر می‌داد، اسم و حتی پلان‌هایی از کار ما توسط عوامل نفوذی قالیباف در دفترمان لو رفته و بدتر آنکه «پرویز اسماعیلی»، مشاور سابق ناجا و سخنگوی ستاد تبلیغاتی قالیباف در تدارک مستندی انتقام‌جویانه است با عنوان وهن‌آمیز «من خائن نیستم!» حق انتخابی در کار نبود.

وی می‌افزاید؛ نگارنده و جناب میرفتاح و بقیه همکاران‌مان آدم‌های مستقل و بی‌پناهی بودیم در برابر اصطلاحا بروبچ‌ بالا! در نهایت با بی‌میلی قبول کردم که اسم مستند دوم عوض شود تا به اصطلاح شر بخوابد. باری، کمتر از یک سال از آن روزها می‌گذرد. الانی که این کلمات را می‌نویسم، چند ساعتی می‌شود که برای همان حضرت «پرویز اسماعیلی» سخنگوی قالیباف و طراح متلک «من خائن نیستم!» و... غیره، حکم «معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور» را زده‌اند. «سیدعلی میرفتاح»؟ کجا باید باشد خب؟ مزد تلاش یکی از بهترین روزنامه‌نگارانی که در همه عمر دیده‌ام در به قدرت رسیدن آقای روحانی، جز این نبود که خانه‌نشین شود. پ.ن: اندر احوالات مراتب معرفت مشاوران موثر و آشنا و ناآشنا و دوگانه‌سوز آقای رئیس‌جمهور ذکر نشد.