کد خبر: ۳۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۷۶

توصیه های یادگار امام به دانش آموزان ورزشکار

اعضای تیم ملی دانش آموزی فوتسال، در آستانه اعزام به مسابقات ایتالیا 2014 با یادگار امام دیدار کردند.

به گزارش جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی با بیان اینکه هر آنچه انسان در دوران جوانی بیاموزد، تا آخر عمر در او باقی می ماند، اظهار داشت: ویژگی ورزشکاری این است که دوران اوج آن همان ابتدای کار است و اگر در مشاغل دیگر مانند نظامی گری انسان آرام آرام بالا می رود تا در مرحله آخر به عالی ترین درجه یعنی سرلشکری می رسد؛ اما سرلشکری در ورزش همان اول کار است.

یادگار امام افزود: نام ورزشکار در سنین جوانی بر سر زبانهاست؛ اما چند سال بعد از شهرت او کاسته شده و خودش با اندوخته هایش باقی می ماند که مهمترین آن، «درس» است و شما در سنین جوانی به درس و نماز بسیار بها داده و رابطه تان با خدا را بسیار عاطفی کنید؛ چرا که شاکله شخصیت انسان تا حدود 22-23 سالگی کامل می شود.

سید حسن خمینی در پایان این دیدار صمیمانه ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای تیم ملی دانش آموزی فوتسال، در آستانه اعزام به مسابقات ایتالیا 2014، ابراز امیدواری کرد که سربازی موفق برای ملت ایران باشید.

در این دیدار حسین شمس مربی تیم فوتسال دانش آموزشی، گزارشی را از وضعیت این تیم در آستانه اعزام به ایتالیا ارائه کرد و در پایان، پیراهن این تیم برای شرکت در مسابقات به یادگار امام اهدا شد.