کد خبر: ۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۸۷۴

تصاویر: حواشی دیدار تیم‌ملی 98 و 2014

بازی نمادین تیم ملی فوتبال ایران و بازیکنان تیم ایران در سال 1998 دیشب (شنبه) بدون حضور رییس جمهور، ستارگان سال‌های دور تیم ملی و البته تماشاگران پرشمار، در سردی کامل برگزار شد!

به گزارش ایسنا، مراسم تقدیر از تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال ایران که توام با بازی نمادین تیم ملی فوتبال کنونی و تیم سال 98 بود، دیشب (شنبه) بر خلاف آنچه انتظار می رفت، سرد برگزار شد؛ مراسمی که با همه تلاش‌ها برای برگزاری‌اش، نمی دانیم مقصر بی‌نظمی، اعتراض‌ها و کسالت بار بودن آن وزارت ورزش و جوانان بود یا کمیته‌ فرهنگی فدراسیون، اما هر چه و هر که بود، خلاصه جشن دیشب حس و حالی نداشت و انگار همه حتی مدعوین اش دوست داشتند هر چه زودتر تمام شود و بالاخره نیمه کاره رها شد!

به گزارش فارس از حواشی این دیدار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

*علی‌اکبر استاد اسدی محبوب‌ترین بازیکن دیدار دو تیم ملی 98 و 2014 بود و بیشتر از همه بازیکنان تشویق شد.

*برخی از تماشاگران نسبت به مجتبی جباری واکنش نشان دادند و از اینکه او استقلال را ترک کرده ناراحت بودند و به نوعی به او اعتراض داشتند.

*علیرضا منصوریان محبوب‌ترین مربی بود و از سوی تماشاگران به شدت تشویق شد.

*ستار همدانی با پسرش و مهدی پاشازاده به همراه دخترش در ورزشگاه حضور داشت.

*مهرداد میناوند پیراهن شماره 10 علی دایی را بر تن کرده بود.

*کریم باقری، مهدوی‌کیا و خداداد عزیزی و علی دایی که در این بازی نمادین غایب بودند بیشتر از همه تشویق شدند.

*رحمان احمدی، علیرضا حقیقی و سوشا مکانی سه دروازه‌بان تیم ملی آبی‌پوش بودند.

* بانوان فوتبالیست و فوتبالیست که برای حضور در مراسم حاشیه دیدار نمادین منتخب 98 و تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی حاضر شده بودند به شدت به مسئولان فدراسیون اعتراض داشتند.

بازیکنان تیم ملی فوتسال و فوتبال بانوان به فریده شجاعی و مسئولان فدراسیون فوتبال به شدت اعتراض کردند. آنها از عدم هماهنگی و بی‌توجهی‌ها ناراحت بودند و اعلام می‌کردند از شهرهای دور دزفول، جنوب، مشهد،‌ شمال و ... آمدند اما مسئولان فدراسیون حتی پول ماشین آنها تا ورزشگاه آزادی را هم نداده‌اند.

عکس های خبرگزاری های مهر، فارس، ایسنا، باشگاه خبرنگاران و مهر از حواشی این دیدار را در زیر می بینید.