کد خبر: ۳۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۲۲

اجرای حکم اعدام عاملان ترور دادستات زابل در هفته آینده

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: عاملان ترور دادستان شهید موسی نوری و راننده وی هفته آینده در محل صحنه جنایت به دار مجازات آویخته خواهند شد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: این تصمیم بنا بر اصرار و خواسته بسیاری از اقشار مختلف مردم اتخاذ شده است و در همین راستا اعدام عوامل اصلی و دخیل در ترور شهید نوری در ابتدای هفته آینده و در محل صحنه جنایت به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی با بیان اینکه سایر مجرمان و عوامل مشارکت کننده در این جنایت نیز متناسب با جرایم خود مجازات خواهند شد افزود: مجازات این کوردلان باید درس عبرتی برای افراد و اشراری باشد که در سر خود سودای اخلال در نظم و امنیت جامعه یا ایجاد اشکال در عزم و اراده راسخ دستگاه قضایی را می پرورانند.

وی با تاکید بر اینکه این حرکت های مذبوحانه هیچ خللی در عزم و ارده مسئولان و دستگاه قضایی در راستای مبارزه با قاچاقچیان و مخلان امنیت ایجاد نمی کند گفت: دستگاه قضایی با هر گونه شرارت یا اخلال در امنیت با شدت برخورد و مقابله خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، 15 آبان ماه سال گذشته موسی نوری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زابل که به همراه راننده خود با نام مهدی مرعی عازم محل کار بود در مقابل بیمارستان امیرالمومنین (ع) زابل از سوی سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو سواری مورد سوء قصد گرفت و به ضرب گلوله به شهادت رسید.