کد خبر: ۳۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۳۱۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
کاظم صدیقی٬ امام جمعه موقت تهران:

ضعیف‌النفس‌ها دستاورد‌ها را مفت به باد ندهند

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه ملت ایران اجازه معامله بر روی دستاوردهای دانشمندان هسته‌ای ایران را نمی‌دهند، گفت: مسئولان خط قرمزها را در مذاکرات حفظ کنند.
امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه ملت ایران اجازه معامله بر روی دستاوردهای دانشمندان هسته‌ای ایران را نمی‌دهند، گفت: مسئولان خط قرمزها را در مذاکرات حفظ کنند.

به گزارش «تیک»، حجت الاسلام صدیقی در مراسم یادواره شهدای بخش مرکزی یزد اظهار کرد: شهدای ما با امام حسین(ع) محشور بوده و در  کنار آن حضرت هستند.

وی تصریح کرد: مردم ما از مردم صدر اسلام بهتر هستند و خدا را به عظمت و بلندای جلالش و به عمق رحمتش و وسعت مغفرتش شکر می‌کنیم که به ما جوانانی داد که اینها در دانشگاه عشق بسیج نام نوشته  و در هر خطری جان به کف گرفته‌اند و خطرات را با خون خودشان و اعتقاد به ولایت خنثی کردند.

امام جمعه موقت تهران گفت: امام خمینی(ره) می‌فرمودند که من به دست و بازوی شما بوسه می‌زنم و به این بوسه افتخار می‌کنم، جوانان باید بدانند امام کسی نبودند که بخواهند برای کسی تملق بگویند، امام خمینی(ره) در برابر شرق و غرب سر خم نکرد و صولت آمریکا را در هم شکست و آن را شیطان بزرگ معرفی کرد.

صدیقی آمریکا را عمر و عاص زمان خواند و گفت: دلارهای آمریکا در کشورهای مختلف فتنه به پا کرده و جنگ نرم به وجود آورده است و نظام‌های زیادی را متلاشی کرده و جنگ‌های داخلی به راه انداخته است، در پرتو این جنگ‌ها خودش هم در جریان آن کشورها دخالفت می‌کرد.

وی افزود: شوروی در زمان‌های گذشته دومین قدرت جهان به حساب می‌آمد اما آمریکا و دیگر متحدانش این اتحاد را نابود کردند و موفق به متلاشی کردن شوروی شدند.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: دشمن تمام توان خود را که در جریان شوروی به کار بست، در جریان ایران هم به راه انداختند به ویژه در جریان فتنه 88، آنها تمام امکانات خود را به کار بستند.

استاد برجسته حوزه علمیه تصریح کرد: ولایت فقیه تضمین امنیت و یکپارچگی ملت ایران است اما در دیگر کشورها از جمله اوکراین ولایت فقیه نیست.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: امروز شرق و غرب بر این قدرت ما اذعان دارند و ناچار هستند توانایی ایران را اعتراف کنند.

استاد برجسته حوزه علمیه گفت: این استقلال، نه شرقی نه غربی، این پیشرفت و بالندگی در ابعاد ماهواره‌ای، داروسازی، تکنولوژی و در بخش بخش فناوری ما روز به روز با سرعتی فوق سرعت دنیا می‌رویم که با قدرت‌های بزرگ رقابت کنیم.

صدیقی افزود: اگر افراد ضعیف و النفس این قدرت را مفت بر باد ندهند، ما در سایه داشتن هسته‌ای صلح آمیز، اقتصاد بالنده داریم، در مسائل معیشتی، مردم ما با اقتصاد مقاومتی که تاکید امام فرزانه ما، رهبر خردمند ما، رهبر روشن بین و نورانی ما که می‌فرمایند نباید به دشمن اعتماد کرد و من به دشمن خوشبین نیستم.

وی افزود: امام خمینی(ره) هم در این باره می‌فرمودند که ما ارتباط با آمریکا را برای چه می‌خواهیم؟ رابطه با آمریکا رابطه گرگ و میش است، امام خمینی(ره) در آن زمان حتی اجازه مذاکره با آمریکا را هم ندادند.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: جانشین امام خمینی(ره) برای اینکه برای برخی افراد درسی باشد، بار دیگر تکبر و دشمنی آمریکا را برای همه رو کردند و اجازه مذاکره دادند که نشان دهند آمریکا در مذاکرات به گفته خود عمل نمی‌کند.

استاد برجسته حوزه علمیه گفت: ایشان اجازه این مذاکرات را دادند اما در مقابل هم از همان روز اول گتفند که من به این مذاکرات خوشبین نیستم و در چند روز گذشته هم در جمع خانواده هسته‌ای، فرمودند که کسی نمی‌تواند بر روی دستاوردهای دانشمندان هسته ای ایران معامله کند.

صدیقی تاکید کرد: این دستاوردها با خون‌های فراوانی به وجود آمده است و مذاکره‌کنندگان باید خط قرمزها را در ارتباط با انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز ایران رعایت کنند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
0
1
بهتر است راجع به فرمايشات ایشان نظری داده نشود چون نه او استقبال میکند و نه شما بازتاب مى دهید!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
0
1
الکی میگه....
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
0
53
اگه منظورتون از ضعیف النفس دولت روحانی هست بدونید که پشت این دولت 60 میلیون ضعیف النفس هستن.