کد خبر: ۳۵۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۹۰۸

ماجرای تغییر جنسیت “تینا آخوندتبار” چیست؟/ تینا واقعیت را گفت!

تینا آخوندتبار از جمله بازیگرانی است که بخاطر چهره زیبایش و ظرافت خاص در نوع حرف زدن بسیار زود در بازیگری مطرح شد اما شایعاتی درباره تغییر جنسیت او باعث شد این بازیگر سکوت خود را بشکند.

تینا آخوند تبار بازیگر زیبا و بی حاشیه مدتی است که از عرصه بازیگری به دور شده و انتشار عکسهایی از او در میدان بوکس و استایل های پسرانه اش منجر به پخش شایعاتی درباره تغییر جنسیت او شد.

تینا آخوند تبار به واسطه چهره زیبایش و رفتارهای ظریف و طرز بیان خاصش به سرعت توانست با بازی در چند فیلم شناخته شود و جایگاه خوبی را در بین هوادارانش پیدا کند.

حرفهای جنجالی تینا آخوند تبار

تینا آخوندتبار معادلات را در مورد زنان بازیگر به کلی بهم ریخت، او اعتقاد دارد یک یک هنرمند مردمی باید با هوادارانش صادق باشد و هیچ چیزی را درباره زندگی شخصی اش از آنها پنهان نکند.

تینا آخوندتبار در یکی از مصاحبه هایش گفت: من خودم همه جا اعلام می کنم و قبول دارم که تنها بخاطر زیبایی چهره ام وارد عرصه بازیگری شدم این حرف من باعث شد بسیاری از این صحبتها تعجب کنند اما من واقعیت را گفتم و هیچ ناراحت نیستم که چهره ام باعث ورود من به عرصه بازیگری شده است!

او ادامه داد که دیگر تصمیم ندارد براساس چهره اش شناخته شود و مسیر جدیدی را برای شناخته شدن براساس توانمندیهایش در پیش گرفته است.

راه جدید تینا آخوندتبار

تینا آخوند تبار مدتی است که به ورزش بوکس روی آورده است و در مسابقات جهانی شرکت می کند.

به هرحال تینا آخوند تبار تصمیم خود را گرفته است و به راه جدیدی وارد شده است که بر ظاهر زیبای او تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت.

او از سال 93 به ورزش بوکس رو آورده است و دوست دارد خودش را در این ورزش بتواند به همه ثابت کند.

شایعه تغییر جنسیت تینا آخوند تبار از کجا اب خورد؟

تینا آخوندتبار از جمله بازیگرانی است که بخاطر چهره زیبایش و ظرافت خاص در نوع حرف زدن بسیار زود در بازیگری مطرح شد اما شایعاتی درباره تغییر جنسیت او باعث شد این بازیگر سکوت خود را بشکند.تغییر جنسیت تینا آخوند تبار

افرادی هنر دوستی که زندگی خصوصی و عکسهای سلبریتی ها برایشان جذابیت خاصی دارد بعد از دیدن عکس های تیانا آخوندتبار با استایل های پسرانه و چهره جدید بسیار تعجب کردند.

بسیار عجیب بود که خانمی با آن همه ظرافت و زنانگی در لباسهای پسرانه و ورزشی بسیار خشن ظاهر شود و دیگر خبری از آن چهره آرام و ظرافت های زنانه نباشد.

بعد از انتشار تصاویری خاص و عجیب از تینا آخوند تبار با استایل های پسرانه شایعه تغییر جنسیت این بازیگر مطرح کم کم در فضای مجازی پخش شد و هیچ سند و مدرکی برای اثبات این شایعات وجود نداشت.

این شایعات تنها براساس تغییرات جدید در ظاهر و لباس این خانم بازیگر مطرح شده و از ریشه کذب است.