کد خبر: ۳۵۷۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۸۶۰

راز ازدواج اول “نیکی کریمی” برملا شد/ همسر او چه کسی بود؟

نیکی کریمی یکی از بازیگران بسیار خوب و بدون حاشیه ای است که کمتر کسی از زندگی خصوصی او اطلاعاتی دارد و بیشتر افراد از ازدواج اول او خبر ندارند.

نیکی کریمی به واسطه چهره زیبا و بازی بسیار خوب خودش در اکثر فیلم ها به سرعت جایگاه خودش را در عرصه بازیگری پیدا کرد و توانست طرفداران خاص خودش را پیدا کند.

این بازیگر مطرح و شناخته شده در دهه 70 و 80 بسیار پرکار بود و در واقع می توان گفت او هم دوره هدیه تهرانی در سینما حضور داشت و یکی از سوپراستارهای آن زمان محسوب می شد.

نیکی کریمی هیچ گاه مانند دیگر سلبریتی ها وارد حواشی نشد و همیشه خود را از میدان رقابت ها و جنجال های فضای مجازی دور نگه داشت.

تمام عکس هایی که در طی مدت بازیگری او در همه جا پخش شد از او به عنوان یک دختر مجرد یاد شد و هیچ گاه عکسی به همراه همسرش در جایی دیده نشد.

او همیشه از پدر و مادرش به عنوان عشق های زندگی اش یاد کرده و بزرگترین و مهمترین آدمهای زندگی اش آنها را دانسته است.

بیوگرافی نیکی کریمی:

نیکی کریمی اصالتا تفرشی بوده و از کودکی به بازیگری علاقه داشته و دبستان درگروه های نمایش و تئاتر مدرسه فعالیت داشته است.

بعد از اتمام تحصیلات مقدماتی راهی کشور آمریکا شد و در رشته طراحی لباس مشغول تحصیل شد و بعد از اخذ مدرک به ایران بازگشت.

نکی کریمی یک خواهر به نام نازنین و یک برادر به نام خشایار دارد و پدر مادر و خانواده اش در لندن ساکن هستند ،اما خودش مقیم ایران بوده و گاهی برای دیدار با خانواده به خارج از کشور سفر می کند.

نیکی کریمی از هنرمندانی است که در عرصه عکاسی نیز فعالیت دارد و چندین گالری و نمایشگاه از آثار خود به معرض دید عموم قرار داده است.

ماجرای ازدواج اول نیکی کریمی:

نیکی‌ کریمی سالهای بسیار دور در اوج شهرتش بعد از بازی در فیلم عروس یک بار ازدواج کرد اما بعد از مدتی که همسرش برای حضور کریمی مقابل دوربین اما و اگر به راه انداخت کریمی از او جدا شد.

او بعد از جدایی اولش تاکنون ازدواج دومی نداشته است و فعلا مجرد است.

شغل همسر اول نیکی کریمی:

همسر اول نیکی کریمی تاجر بوده است و به علت مخالفت های او با شغل خانم بازیگر این ازدواج بعد از مدت کوتاهی به جدایی انجامید.