کد خبر: ۳۵۸۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۴۵

بیانات مهم رهبر انقلاب درباره عدم تقابل ورزشکاران مسلمان با نماینده رژیم صهیونیستی

تأکید بر به رسمیت نشناختن رژیم صهیونیستی در میادین ورزشی و حمایت وزارت ورزش و خارجه از ورزشکاران مسلمان در برابر صهیونیست‌ها و لزوم رسیدگی به معیشت قهرمانان از محورهای سخنان رهبر انقلاب در دیدار مدال‌آوران المپیک و پارا المپیک بود.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبرمعظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) با مدال‌آوران بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو دیدار و گفتگو کردند. 

ایشان با اشاره به اقدامات متقابل رژیم صهیونیستی و حامیانش برای محروم کردن ورزشکاران، تأکید کردند: وزارت ورزش و وزارت امور خارجه و دستگاههای حقوقی باید این موضوع را از راههای حقوقی دنبال و از ورزشکاران کشور و حتی ورزشکاران مسلمان دیگر کشورها همچون ورزشکار الجزایری که اخیراً محروم شد، حمایت کنند.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه ورزشکار سربلند ایرانی نمی‌تواند بخاطر یک مدال با نماینده رژیم جنایتکار دست بدهد و عملاً او را به رسمیت بشناسد، افزودند: این موضوع سابقه دارد و در گذشته هم ورزشکاران کشورها از مسابقه با نمایندگان رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی امتناع می‌کردند و بعد از مدتی هم آن رژیم از بین رفت و رژیم صهیونیستی نیز نابود خواهد شد.