کد خبر: ۳۵۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۳۰۷

نتانیاهو چرت زدن بایدن را مسخره کرد/عکس

فارس نوشت: بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رهبر حزب «لیکود» در اظهاراتی چرت زدن رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با نخست‌وزیر کنونی این رژیم را مسخره کرد.

بنیامین نتانیاهو در جریان برنامه زنده شبکه اجتماعی فیسبوک خود برای مخاطبان خود در فلسطین اشغالی، درباره دیدار نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با رئیس‌جمهور آمریکا جمله‌ای جنجالی مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی که به زبان عبری صحبت می‌کرد، با اشاره به چرت زدن جو بایدن در دیدار با نفتالی بنت نخست‌وزیر کنونی این رژیم، این موضوع را مسخره کرد.

نتانیاهو چرت زدن بایدن را مسخره کرد/عکس

در جریان برنامه زنده فیسبوکی بنیامین نتانیاهو، یک نفر از رهبر حزب اپوزیسیون لیکود درباره دیدار اوایل شهریور ماه بنت با جو بایدن در کاخ سفید سوال کرد و نظر او را جویا شد.

وی با طعنه زدن و تمسخر کردن چرت زدن بایدن در دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به این سوال گفت: «من شنیدم..من شنیدم که بایدن بسیار به حرف‌های بنت توجه می‌کرد. او سرش را به نشانه موافقت (با سخنان بنت) پایین انداخته بود».

به دنبال این اظهارات نتانیاهو و جنجال درباره تمسخر جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا از سوی نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی، حزب لیکود با صدور بیانیه‌ای تلاش کرد که تمسخر بایدن را توجیه و رفع و رجوع کند.

به ادعای بیانیه حزب لیکود که نتانیاهو رهبر آن است، «انتقاد او (نتانیاهو) فقط به نفتالی بنت بود که در سفر خود به کاخ سفید در مورد هیچ چیز به طور طولانی صحبت نکرد».