کد خبر: ۳۵۸۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۹۹۹

پیمان قاسمخانی با همسرش و مارال فرجاد در خارج بعد از شایعه جنجالی!

در تصاویری که در اینستاگرام مارال فرجاد و همچنین میترا ابراهیمی منتشر شده معلوم است آنها در خارج از کشور هستند اما اینکه باهم باشند معلوم نیست.

اگر استوری های این چند روز میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسمخانی را دیده باشید مشخص است آنها در یک کشور خارجی و احتمالا اسپانیا به سر می برند.

همچنین عکس هایی که این یکی دو روزه مارال فرجاد منتشر کرده نشان می دهد او هم در خارج است و  از نوشته های تصاویر داخل عکس مشخص است خط اسپانیایی ( لاتین) استفاده شده است.


مارال فرجاد در اسپانیا عکس گرفت.

همه اینها وقتی معنادار می شود که بدانیم اخیرا شایعاتی در مورد ازدواج مارال فرجاد با برادر پیمان یعنی مهراب قاسم خانی منتشر شده است.

خارج نشینی مارال فرجاد با عکس منشوری.


البته خودشان با سفر دسته جمعی و استوری های بینابین رفاقتی و رمانتیک به این موضوع دامن زدند اما هنوز موضوع تائید نشده است.

ماجرای ازدواج قاسمخانی و فرجاد چیست؟

مهراب قاسمخانی با انتشار عکس و پستی جدید، به شایعه‌هایی در فضای مجازی دامن زد. مهراب  در این عکس در کنار مارال فرجاد در صندلی عقب یک ماشین نشسته و به او اشاره کرده که خواب است. او در زیر این عکس تولد وی را تبریک گفته است.

همچنین چند وقت پیش نیز وی عکسی از دورهمی و سفر به قشم را در کنار فرزندانش و مارال فرجاد به اشتراک گذاشت.

میترا ابراهیمی عروس تازه خانواده قاسمخانی با انتشار کسی دسته جمعی خانوادگی که در آن مارال فرجاد نیز حضور داشت، تولد او را تبریک گفته بود.