کد خبر: ۳۵۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۷۵۵

جدیدترین تصاویر بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام

جدیدترین پست های بازیگران در اینستاگرام طی هفته گذشته از تولد مجید صالحی تا عاشقانه ای غم انگیز از پدر و مادر بازیگر مشهور را در این بخش مشاهده می کنید.

اینستاگرام بازیگران در روزهای پایانی تابستان

در آخرین هفته تابستان 1400، صفحات مجازی بازیگران و هنرمندان ایرانی با مناسبت های مختلفی همچون تولد، مرور خاطرات و خبرهای جدید از تازه ترین فعالیت های هنری به روز شد.

بازیگران در اینستا

مراسم چهلم زنده یاد علی سلیمانی و ارشا اقدسی برگزار شد و شبکه نمایش خانگی بعد از پایان سریال زخم کاری، پخش سریال میدان سرخ را آغاز کرد. 

اگر شما نیز علاقه مند به مشاهده آخرین تصاویر بازیگران مشهور در اینستاگرام هستید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

آخرین پُست های بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام

حامد برادران خواننده و آهنگساز مطرح کشورمان عکسی را در کنار سینا مهراد و بهنام بانی به اشتراک گذاشت. بهنام بانی در فیلم گشت ارشاد 3،  نقش یک خواننده بد صدایی را ایفا می کند که می خواهد در مشهد کنسرت برگزار کند.

حامد برادران و سینا مهراد و بهنام بانی

سهیلا جوادی همسر زنده یاد علی سلیمانی که بر اثر عوارض کرونا در 21 مرداد ماه درگذشته بود ، تصاویری را از مراسم چهلم آن مرحوم به همراه جملات غم انگیزی در اینستاگرام مشترکشان منتشر کرد.

سهیلا جوادی و دخترش

ژاله صامتی بازیگر پر کار سینما و تلویزیون از همکاری دوباره خود با مرضیه برومند بعد از سالها در مجتمع کلیله و دمنه خبر داد.

ژاله صامتی و مرضیه برومند

سپیده خداوردی بازیگر جوان کشورمان که این روزها در مجموعه کلبه عمو پورنگ برای گروه کودکان و نوجوانان نقش افرینی می کند عکس جالبی را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

سپیده خداوردی

بهران رادان بازیگر مشهور سینما که در جدیدترین فعالیت خود تهیه کنندگی فیلم علفزار را بر عهده گرفته و با بازیگران مطرحی همکاری می کند از انتخاب تابستان به عنوان آخرین فصل محبوب خود گفت.

بهرام رادان

26 شهریور ماه سالروز تولد مجید صالحی بازیگر و کارگردان مشهور کشورمان بود و همسر این هنرمند در اینستاگرام فرزندان دوقلویشان، عکسی از تولد او را به اشتراک گذاشت.

مجید صالحی

سهند جاهدی بازیگر سریال بچه مهندس4 که فعالیت خود را با برنامه عمو پورنگ آغاز کرده است عکسی را در کنار امیرمحمدمتقیان همکار مشهور داریوش فرضیایی به اشتراک گذاشت.

سهند جاهدی و امیرمحمد متقیان

پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون که مسابقه شب های مافیا، آخرین فعالیت او در شبکه نمایش خانگی است عکسی را با گریم سریال «ایل دا» در کنار وحید شمسایی و محسن کریمی به اشتراک گذاشت.

پوریا پورسرخ

شقایق دهقان بازیگر سریال پرحاشیه قبله عالم در شبکه نمایش خانگی، عکسی را با گریم مهد علیای این مجموعه در اینستاگرامش منتشر کرد.

شقایق دهقان

مهران احمدی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون که بیشتر با نقش بهبود در سریال پایتخت شناخته می شود از اکران بین المللی فیلم ابلق که خود یکی از بازیگران است توسط کمپانی آمریکایی خبر داد.

مهران احمدی

رضا کریمی بازیگر کشورمان که در سریالهایی همچون مسافران و هیولا نقش آفرینی کرده است در اینستاگرام خود خبر از درگذشت پدر و مادر عزیزش بر اثر کرونا و به فاصله یک روز داد.

پدر و مادر رضا کریمی