کد خبر: ۳۶۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۴۱۸

سیر تا پیاز درباره اسپری بدن | مزایا و معایب استفاده از ان

اسپری بدن چیست؟

در واقع میتوان گفت اسپری بدن از وسایل پرکاربرد برای خانم ها و آقایان به شمار می آید که همیشه در کیف یک خانم وجود دارد. بهتر است قبل از استفاده، درباره اسپری بدن و خرید اسپری بدن بیشتر بدانید. اسپری های بدن دارای دو نوع خوشبو کننده ها و ضد تعریق ها هستند. ترکیبات این محصول از بوتان، ایزوبوتان، پروپان، الکل و پاراف میباشد که برای پوست زیر بغل طراحی شده اند. اسپری های بدن گرچه کم قدرت و قیمتی مقرون به صرفه نسبت به ادکلن ها دارند اما قدرت بوزدایی انها دوبرابر است. شاید بسیاری از افراد استفاده از این محصولات با تنوع بسیار زیاد، سبک، قابل حمل و خوشبو را به انواع مام های قدیمی ترجیح بدهند.

مزایای استفاده از اسپری بدن

۱. جلوی تعریق بیش از اندازه را میگیرند

 اسپری های بدن باعث کاهش حجم باکتری های موجود در دانه های عرق میشوند و جلوی تعریق بیش از اندازه را میگیرد. به همین علت اجازه بدبو شدن پوست زیر بغل را نمیدهند.

۲. سفید کردن پوست زیربغل

استفاده از اسپری بدن از نوع ضد تعریق، میتواند تیرگی پوست زیر بغل شما را برطرف کند.

معایب استفاده از اسپری بدن

۱. وجود ماده الومینیوم در اسپری بدن

در برخی از اسپری‌های ضد تعریق بدن ماده‌ای به نام آلومینیوم وجود دارد که سبب بیماری جنون، آلزایمر و سمی شدن عصب می‌شود. همچنین استفاده بیش از حد از ضد تعریق‌ها میتواند سرطان سینه را در پی داشته باشد.

۲. ایجاد حساسیت های پوستی

آلرژی، قرمزی و خارش از عوارض منفی استفاده از اسپری ضد تعریق میباشد.

۳. استفاده بیش از حد اسپری بدن موجب اختلال در هورمون ها میشود

پارابن ها یا تریکلوسان دو ماده‌‌ای هستند که در اسپری‌ها وجود دارند. که به طور مستقیم موجب برهم ریختگی هورمون‌ها شده چرا که بر روی عملکرد تیروئید و ژن تاثیر می‌گذارد.

۴. مصرف اسپري‌هاي بدن برای زنان باردار نيز توصيه نمیشود

 مواد داخل اسپری های بدن از طريق پوست به بافت‌هاي بدن وارد مي‌شود. نوزادان مادراني كه از عطر و اسپري استفاده مي‌كنند بيشتر مبتلا به مشكلات تنفسي و آلرژي مي‌شوند.

نحوه استفاده از اسپری بدن به چه صورت است؟

بهتر است قبل از استفاده از انواع اسپری های بدن پوست بدنتان کاملا خشک و تمیز باشد. استفاده از اسپری های بدن ضد تعریق به این صورت میباشد که آنها مستقیم روی پوست بدن اسپری میشوند زیرا آغشته کردن لباس به اسپری‌های ضدعرق، تاثیری در پیشگیری از عرق کردن یا حتی پیشگیری از بدبو شدن ناحیه زیر بغل ندارد.

 همچنین پیشنهاد میشود اسپری‌های خوشبوکننده بدن را مستقیم روی پوستتان نزنید و آنها روی لباستان اسپری کنید اما برخی از این اسپری‌ها، حاوی ترکیب‌هایی هستند که تماس مستقیم آنها با پارچه لباس، باعث ایجاد لکه روی آن می‌شود.

تفاوت اسپری بدن و اسپری لباس در چیست؟

تنها تفاوتی که بین این دو اسپری وجود دارد این است اسپری بدن مستقیم روی بدن اسپری میشود و جلوی تعریق بدن را به طور کامل میگیرد اما اسپری لباس همانطور که از اسمش پیداس روی لباس اسپری میشود و تنها کاربرد خوشبو کننده سطحی دارد.

چرا نیوا برندی شناخته شده در زمینه طراحی و تولید اسپری بدن میباشد؟

برند نیوا ساخت کشور المان، شعاری که  سرلوحه کار خود قرار داده این است؛ به مردم کمک می کنیم تا حس خوبی نسبت به پوستشان داشته باشند. محصولات خود را به گونه ای طراحی کرده اند که دارای فرمولاسیون خاصی میباشند. برای استفاده انواع پوست مناسب و رایحه های انها ملایم است. همچنین حس نوستالژیک را به مصرف کنندگان القا کرده و همین امر موجب محبوبیت و فروش بالای این محصولات شده است. در واقع میتوان گفت متناسب با سلیقه و نیاز هر فردی یک محصول عالی ارائه کرده است. با فروشگاه اینترنتی آسوکالا میتوانید اسپری نیوا را با قیمت و کیفیتی عالی، به همراه ضمانت اصالت کالا تهیه کنید. همچنین نگران ارسال سفارش خود نباشید، چرا که آسوکالا امکان ارسال در اسرع وقت برای تهران و شهرستان را دارد.