کد خبر: ۳۶۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۱۰

رییسی: باید منابع مالی برای بزرگراه اردبیل به پارس آباد تامین شود

فارس نوشت: رئیس جمهور گفت: منابع مالی لازم برای بهره‌برداری از پروژه بزرگراه اردبیل به پارس‌آباد باید تامین شود تا شاهد تکمیل و بهره‌برداری هر چه سریعتر این پروژه در استان اردبیل باشیم.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در جریان بازدید از پروژه بزرگراه پارس‌آباد ـ اردبیل اظهار کرد: پروژه بزرگراه اردبیل به پارس‌آباد نیازمند اعتبارات مورد نیاز جهت تکمیل و بهره‌برداری بوده و در این راستا باید هر چه سریع‌تر اعتبارات لازم برای احداث این پروژه تامین شده و شاهد بهره‌برداری از این بزرگراه باشیم.

وی افزود: همان‌طور که استاندار اردبیل پیشنهاد اجرا و تکمیل فاز به فاز این پروژه را داد، باید برنامه‌ریزی در راستای این امر از سوی مسؤولان استان و وزارت راه‌وشهرسازی انجام یافته و منابع مالی لازم برای افتتاح این پروژه تامین شود تا پس از ۹ سال شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

رئیس جمهور گفت: تمامی برنامه‌ریزی‌های لازم جهت تامین اعتبارات مورد نیاز انجام و در بودجه سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ نیز منابع مالی لازم برای تکمیل پروژه اردبیل به پارس‌آباد در نظر گرفته شود تا گرهی از مشکلات مردم رفع شود.

گفتنی است؛ اعتبار مورد نیاز برای پروژه احداث باند دوم پارس‌آباد ـ اردبیل، ۳ هزار و ۳۴۷ میلیارد تومان بوده و طول کامل این راه ۲۲۲ کیلومتر است که ۴۷ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده و ۷۸ کیلومتر نیز در دست اجرا است.