کد خبر: ۳۶۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۸۱

یک فعال اصولگرا: مردم انتظار دارند مشکلاتشان حل شود

برنا نوشت: یک چهره سیاسی اصولگرا اظهار کرد: مردم در انتظار تحول و حل مشکلات هستند؛ ما در چنین مرحله‌ای قرار داریم که مردم منتظر هستند و در انتظار به سر می‌برند تا شاید گره‌ای از مشکلات‌شان باز شود

«جواد آرین‌منش»، فعال سیاسی اصولگرا، اظهار کرد: قبل از انتخابات به دلیل عدم تحقق وعده‌ها، مشکلات فراوان اقتصادی برای مردم بوجود آمد. 

او افزود: افزایش لجام گسیخته نرخ تورم و بیکاری و گسترش فقر و فساد باعث ناامیدی در جامعه شد و بخش قابل توجهی از سرمایه‌های اجتماعی را از دست دادیم به‌طوری که در انتخابات میزان مشارکت به پائین‌ترین نرخ خود در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رسید و طبیعی است که بعد از همه انتخابات‌ها، در جامعه یک امیدواری ایجاد می‌شود به این دلیل که، دولت‌ها با وعده‌های جدیدی پا به میدان می‌گذارند؛ وعده ایجاد تحول، تغییر و حل مشکلات باعث می‌شود نوعی امید، انتظار و تامل بر جامعه حاکم شود. 

آرین‌منش تاکید کرد: مردم در انتظار تحول و حل مشکلات هستند؛ ما در چنین مرحله‌ای قرار داریم که مردم منتظر هستند و در انتظار به سر می‌برند تا شاید گره‌ای از مشکلات‌شان باز شود لذا حاصل این امر، افزایش امیدواری در جامعه است. طبیعی است که مردم فرصتی به دولت خواهند داد تا استقرار پیدا کند و چند ماهی از عمر دولت بگذرد و بعد مشاهده کنند چه میزان از قول‌ها و وعده‌ها تحقق پیدا کرده است.

این چهره اصولگرا خاطرنشان کرد: اگر مردم در عمل بعد از سپری شدن چند ماه اقدامی را مشاهده نکنند و گره‌ای از مشکلات‌شان گشوده نشود، طبیعی است امیدشان به یاس مبدل می‌شود و زمانی نرخ امیدواری بالا خواهد رفت که مردم در سفره‌های خود، گشایشی احساس کنند و فقر و بیکاری کاهش پیدا کند و فاصله طبقاتی کمتر شود.

او ادامه داد: این‌که دولت مطرح کرده ما برجام را به سفره مردم گره نمی‌زنیم سخن زیبایی است اما واقعیت این است که این، برجام است که خود را به سفره مردم گره زده و این ما نیستیم که تحریم‌ها را اعمال کرده‌ایم که امروز از آنها عبور کنیم.

آرین‌منش خاطرنشان کرد: تحریم‌ها بود که خود را به مردم و سفره مردم تحمیل کرد و ابتکار عمل در دست ما نیست و مادامی که نتوانیم، قفل تحریم را بشکنیم و نتوانیم جایگزینی برای درآمدهای نفتی داشته باشیم و مادامی که نتوانیم درآمدهای کشور را به دلیل موانعی به کشور برگردانیم، طبیعتا برجام به سفره مردم گره خورده است.