کد خبر: ۳۶۲۲۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۳۱

تصویب بیش از ۱۹ هزار میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی

ایرنا نوشت: رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: برای محرومیت زدایی از مناطق محروم کشور ۱۹ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان مصوب شده‌است.

حمید رضا حاج بابایی در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دشتی استان بوشهر افزود: با این وجود اعتبار کنونی کشور به تنهایی نمی‌تواند این پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کند و باید با ارائه راه کارهای مناسب وتشویق بخش خصوصی از منابع عظیم این بخش برای تکمیل این پروژه ها استفاده کرد.

وی افزود: هر چند در ۴۲ سال گذشته توسط دولت های وقت کارها وا قدامات خوبی اتجام شده اما هنوز بسیاری از مشکلات و محرومیت ها در استان بوشهر وجود دارد که نیازمند عزم جدی مسئولان و تلاش جهاد گونه برای حل فوری مشکلات دارد.

حاجی بابایی تاکید کرد: امروز با توسعه رسانه و اینترنت  مردم وضعیت خودشان را با وضعیت بین المللی مقایسه می کنند و می بینند وضعیت و امتیاز خودشان در این تراز نیست.

وی به مصوبات بسیار خوب دولت و مجلس  برای رفع مشکلات مردم اشاره کرد و افزود: مصوبات مجلس خوب بوده اما مشکلاتی مانند تحریم وبیماری کرونا باعث شده مردم طعم شیرین این مصوبات مجلس و تلاش های دولت را بخوبی نچشند.