کد خبر: ۳۶۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۷۸

در یزد بنزین آزاد هم عرضه نمی‌شود!

عرضه بنزین در یزد از ساعت ۱۳ امروز -سه‌شنبه ۴ آبان ماه- به دلیل اختلال در نرم افزار توزیع بنزین و گازوئیل سهمیه‌ای متوقف شده و حتی با نرخ آزاد هم عرضه نمی‌شود.

خبرگزاری ایلنا از یزد: از پیش از ظهر امروز اختلالاتی در سیستم توزیع بنزین برخی شهرهای کشور توسط مخاطبان در فضای مجازی گزارش شده است.

گزارش های  مردمی حدود ساعت 11 پیش ظهر امروز سه شنبه از عدم توزیع بنزین در برخی پمپ‌ بنزین‌های کشور از استان های مختلف ارسال شده است اما در استان یزد جایگاه های عرضه سوخت تا ساعت 13 در حال فعالیت بودند.

مشاهدات خبرنگار ایلنا در یزد نشان می‌دهد مشکل کمبود سوخت در جایگاه‌ها وجود ندارد ولی امکان عرضه این محصول حتی با نرخ آزاد هم فراهم نیست. 

در یزد بنزین آزاد هم عرضه نمی‌شود!

تلاش های خبرنگار ایلنا برای برقراری ارتباط با مدیر شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی و مسئول روابط عمومی این شرکت بی نتیجه ماند اما مسئول یکی از جایگاه های عرضه سوخت در این زمینه اظهار داشت: این مشکل سراسری است اما در یزد دیرتر از سایر استان ها دچار اختلال شدیم.

 وی که نخواست نامش در گزارش بیاید ، افزود: تا ساعت 13 در حال عرضه سوخت بودیم اما به ناگهان دستگاه ها قطع شد و برخلاف اینکه مطرح شده بنزین آزاد عرضه می شود متاسفانه امکان عرضه بنزین آزاد هم نیست.

وی در خصوص عرضه بنزین بدون اتصال به سیستم هوشمند سوخت عنوان کرد: به دلیل پلمپ دستگاه ها خارج از ضوابط اداری و مجوز شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی نمی توانیم سوخت عرضه کنیم.

به گزارش ایلنا، شایعاتی در خصوص کمبود بنزین در بین مردم به ویژه در فضای مجازی شدت گرفته و مطرح شده که سوخت های ذخیره شده به نرخ دولتی در کارت های سوخت صفر خواهد شد و چیزی در کارت سوخت باقی نمی ماند.

همچنین در حال حاضر تمامی جایگاه های استان تعطیل است و البته ازدحام و صفی برای تامین سوخت در مقابل جایگاه های استان گزارش نشده است.