کد خبر: ۳۶۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۰۸

کشف راز مفقود شدن زن و مرد سالمند

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه بعد از یکسال تلاش راز قتل زن و شوهر سالمند دارابی مشخص شد، اعلام کرد که فرزندشان ۴ نفر را برای این قتل اجیر کرده بود.

ایسنا: رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه بعد از یکسال تلاش راز قتل زن و شوهر سالمند دارابی مشخص شد، اعلام کرد که فرزندشان ۴ نفر را برای این قتل اجیر کرده بود.

سرهنگ کاووس حبیبی در توضیح خبر کشف جسد یک زن و شوهر سالمند در شهرستان داراب، گفت: در پی مفقود شدن یک زن و شوهر ۵۹ و ۶۹ساله دارابی در سال، موضوع به شکل ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

حبیبی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس با انجام اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که پسر مرد مفقود شده ۴ نفر را اجیر کرده که پدر و مادر ناتنی خود را به قتل برسانند.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: کارآگاهان در تحقیقات تکمیلی به نتیجه رسیدند که عاملان مفقودی توسط ۴ نفر با اسلحه کمری به قتل رسیده‌اند و در قناتی در اطراف روستای "نره‌شهر" از توابع شهرستان داراب دفن شده‌اند.

حبیبی با بیان اینکه کارآگاهان پس از هماهنگی با مقام قضائی موفق شدند هر ۴ متهم (۳۵ الی ۴۵ ساله) طی دو عملیات ضربتی دستگیر کنند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه یکی از متهمان یک قبضه اسلحه کمری و یک تیغه خشاب و ۵ فشنگ مربوطه که در صحنه قتل از آن استفاده شده است کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه علت قتل را اجیر شدن از سمت فرزند مقتول اعلام کردند، افزود: اجساد متوفیان با کمک عوامل امدادی از درون قنات ۸ متری در اطراف روستای "نره‌شهر" از توابع شهرستان داراب کشف شد.

حبیبی با بیان اینکه هر ۴ متهم و فرزند مقتول که با یکدیگر نقشه قتل کشیده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت شوند به شدت و برابر قانون برخورد می‌کند.