کد خبر: ۳۶۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۶۷

محل خرید و فروش اموال مسروقه در تهران پلمپ شد

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از پلمب ۶۶ گاراژ و مغازه ضایعاتی در جنوب تهران خبر داد

خبرگزاری ایلنا: سرهنگ جلیل موقوفه‌ای اظهار داشت: در پی اعلام نارضایتی شهروندان مبنی بر خرید و فروش اموال مسروقه در تعدادی از مغازه های ضایعاتی و گاراژها در جنوب تهران، بررسی این موضوع در اختیار تیم های مختلفی از ماموران کلانتری ۱۵۹ بیسیم و ۱۱۴ غیاثی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در رصد های اطلاعاتی مشخص شد ، افراد مشکوکی به تعدادی از این واحدهای صنفی در تردد هستند که نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به صورت محله محور برنامه ریزی شد.

محل خرید و فروش اموال مسروقه در تهران پلمپ شد

رئیس پلیس پیشگیری تهران ابراز داشت: این طرح طی ۵ روز با حضور های اکیپ های مختلف به صورت گسترده اجرا و واحدهای صنفی ضایعاتی و گاراژهای مربوط ساماندهی شد.

سرهنگ موقوفه ای به پلمب ۶۶ گاراژ و مغازه ضایعاتی در جنوب شهر اشاره کرد و اظهار داشت: در بررسی های بیشتر از این واحدهای صنفی تعدادی اموال مسروقه کشف و اموالی از قبیل دریچه های آب های سطحی و بشکه های ترافیکی نیز به چشم می خورد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این نوع طرح ها در راستای برقراری امنیت عمومی و کسب رضایتمندی شهروندان انجام می شود خاطر نشان کرد: مسئولیت و مشارکت پذیری شهروندان برای حفظ و تداوم امنیت بسیار موثر است.