کد خبر: ۳۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۲۳۵

آخرين جزئيات ساخت سريال جديد مديري در تلويزيون

تسنيم: نگارش فيلمنامه و متن مجموعه جديد مهران مديري زيرنظر مديري در حال انجام است و طبق پيش‌بيني‌هاي انجام شده مديري از چند هفته آينده کار جديد خود را کليد مي‌زند.

مهران مديري کارگردان مشهور تلويزيون و سينما که پس از پايان توليد مجموعه طنز «شوخي کردم» در شبکه نمايش خانگي، بار ديگر پس از چند سال دوري از رسانه ملي به تلويزيون بازگشته است و قصد دارد تا مجموعه‌اي را در قالب‌ طنز کارهاي گذشته خود توليد کند.

در حال حاضر عوامل ساخت تيم مهران مديري مشغول نگارش متن فيلمنامه اين مجموعه تلويزيوني هستند تا کار براي پخش در ايام پس از ماه مبارک رمضان و عيد سعيد فطر آماده شود.

اين پروژه که قرار است در سه فصل 30 قسمتي براي شبکه تهران به توليد برسد قالب داستاني کمدي و اجتماعي دارد که بصورت اپيزوديکي است و هر قسمت آن با ماجراهاي متفاوت اما مرتبط با يکديگر ساخته مي‌شود.

گروه مهران مديري هنوز نامي براي مجموعه خود پيدا نکرده‌اند و به دنبال اسمي هستند که علاوه بر داشتن نام خاص خود همانند مجموعه‌هاي گذشته مديري، بتوانند سه فصل ديگر آن را هم دربربگيرد.
درحال حاضر سيناپس اوليه آن نگارش شده است و تا چند روز آينده عوامل پشت دوربين اين سريال معرفي مي شوند.

بازيگران اصلي اين سريال ظاهرا از مشهورترين افراد حوزه طنز هستند. خود مهران مديري هم مانند کارهاي گذشته خود نيز علاوه بر کارگرداني در اين سريال ايفاي نقش مي‌کند.

نوع نگاه مديري در اين پروژه اينگونه است که داستان با شخصيت‌پردازي متفاوت طراحي شود و سپس قصه روايت شود تا مخاطب بتواند به سادگي با آن ارتباط برقرار کند.

نگارش فيلمنامه و متن اين مجموعه توسط گروهي از نويسندگان در حال انجام است که مهران مديري سرپرست نويسندگي اين کار را بر عهده دارد و هر قسمت آن زيرنظر مديري به نگارش در‌مي‌آيد. طبق پيش‌بيني‌هاي انجام شده مهران مديري پيش‌توليد سريال جديد تلويزيوني خود را از ماه آينده کليد مي‌زند.

مهران مديري کارگردان و بازيگر کشورمان است که از جمله مجموعه‌هاي تلويزيوني که وي در آن‌ها کارگردان و بازيگر بوده مي‌توان «ساعت خوش»، «پاورچين»، «نقطه‌چين»، «شب‌هاي برره»، «باغ مظفر»، «مرد هزارچهره»، «مرد 2 هزار چهره»، «قهوه تلخ»، «ويلاي من» و «شوخي کردم» نام برد.