کد خبر: ۳۶۶۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۵۴

کلاهبرداری عجیب از والیبالیست سرشناس/ ۱۵ سال ماشین لوکس و هزینه ۷۰۰ هزار یورویی برای زن خیالی

خبرورزشی نوشت: ملی پوش سابق والیبال ایتالیا که هنوز هم در لیگ این کشور بازی می‌کند با یک کلاهبرداری عجیب و بزرگ مواجه شده است.

یک والیبالیست ایتالیایی مورد یا یک کلاهبرداری عجیب روبه‌رو شده است. او ۱۵ سال فکر می‌کرده که با یک زن در رابطه عاطفی قرار دارد، زنی که از عکس‌های یک مدل معروف به نام الساندرا امبروسیو در شبکه‌های اجتماعی برای معرفی خود استفاده می‌کرده است
روبرتو کازانیگا، بازیکن سرشناس والیبال ایتالیا و کاپیتان فعلی تیم جیویا دل کوله، از سوی یک دوست مشترک به نام مانوئلا به خانمی به نام «مایا» معرفی می‌شود، خانمی که در واقع وجود خارجی نداشته و یک شخصیت جعلی بوده است و در نهایت نیز مشخص شده مانوئلا در پشت پرده این کلاهبرداری عجیب نقش داشته است. روبرتو هیچ وقت ماریا را ندید و رابطه آنها طی ۱۵ سال گذشته از طریق تماس تلفنی و پیغام در شبکه‌های اجتماعی برقرار بوده است.
فرد کلاهبردار این ماجرا، برای کازانیگا عکس‌هایی از آمبروسیو مدل معروف برزیلی می‌فرستاده و وانمود می کرده که این عکس‌ها متعلق به شخصیت خیالی یعنی مایا است. همین عکس‌ها باعث شد والیبالیست سرشناس ایتالیایی عاشق این خانم شود! کازانیگا مدعی است که با وجودی که این زوج هیچ‌وقت یکدیگر را ندیده بودند اما آن‌ها نامزد بودند و او هدایای گرانقیمت فراوانی را طی این سال‌ها برای خانم خیالی فرستاده است.

کلاهبرداری عجیب از والیبالیست سرشناس/ ۱۵ سال  ماشین لوکس و هزینه ۷۰۰ هزار یورویی برای زن خیالی
مایا هم در این مدت وانمود می‌کرده که دچار یک بیماری جدی است و نیاز به درمان مداوم در بیمارستان دارد، درمانی که تمام صورتحساب‌های آن برای روبرتو فرستاده می‌شده و او هزینه این فاکتورهای جعلی را می‌پرداخته است. طبق گزارش‌های منتشر شد، کازانیگا یک ماشین «آلفا رومئو می‌تو» که خودرویی ایتالیایی است و بیش از ۷۰۰ هزار یورو برای هزینه‌های جعلی درمان خانم مایا فرستاده تا بیماری حاد قلبی او درمان شود!
کازانیگا ۴۲ ساله، در برنامه تلویزیونی لو لین در تلویزیون ایتالیا گفت: «من الان کلی بدهی دارم. خیلی سخت است که بتوانم از این حالت کما بیرون بیایم.»
والیبالیست سرشناس ایتالیایی که عضو سابق تیم ملی والیبال این کشور نیز بوده، بعد از اینکه هم‌تیمی‌هایش به او تلنگر زدند که ممکن است این ماجرا یک کلاهبرداری باشد موضوع را به اطلاع مراجع قضایی رساند. پلیس، بعد از بررسی پرونده به این نتیجه رسید که در واقع همینطور بوده و کل این ماجرا یک کلاهبرداری بوده است.
مانولا که به عنوان دوست مشترک، به صورت تلفنی مایا (شخصیت جعلی) را معرفی کرده بود نقش اول این کلاهبرداری است. طی این ۱۵ سال هم که کازانیگا فکر می‌کرده به صورت تلفنی با مایا حرف می‌زده در واقع او با زنی اهل ساردنیا در ایتالیا که نامش والریا است صحبت می‌کرده و کسی که هم که روبرتو برای هزینه‌های درمانش مدام پول می‌فرستاده همین خانم بوده است.