کد خبر: ۳۶۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۱۴

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع: عزت و شرف ملت ایران قابل مذاکره و فروختنی نیست

ایرنا نوشت: جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: اجازه نمی‌دهیم دشمنان به عزت ایران تجاوز کنند؛ عزت و شرف ملت ایران قابل مذاکره و فروختنی نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی، پنجشنبه شب در مراسم اولین سالگرد دانشمند شهید محسن فخری‌زاده در حرم شاهچراغ (ع) شیراز  اظهار کرد: راه شهدای هسته‌ای و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی با قوت و قدرت بیشتری ادامه می‌یابد.

جانشین نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع ادامه داد:زمانی که دشمنان دیدند شهید فخری‌زاده در این مسیر گام بر می‌دارد، سال‌ها او را تعقیب و تهدید کردند تا ایشان را شهید کردند. دشمن با شهید فخری‌زاده، معنویت و بندگی او در مقابل پروردگار و ولایت‌مداری و خدمت شبانه‌روزی این شهید در راه اسلام و جبهه مقاومت آشنایی داشت و زمانی که حقیقت وجودی شهید فخری زاده برای آنها روشن شد، تمام تلاش خود را برای ترور این شخصیت بزرگوار به کار گرفتند.

حجت الاسلام شیرازی گفت: هرچند اقدام آنها برای به شهادت رساندن این شهید اوج اقتدار ما و اوج ذلالت دشمنان بود. اگر مرد بودند به میدان می‌آمدند نه اینکه در یک مسیر خلوت او را شهید کنند.

وی اضافه کرد: شاهد ذلالت آنها درباره شهید سلیمانی هم بودیم. زمانی که دشمنان موجه شدند که شهید سلیمانی خالص و متواضع و بنده پروردگار است، دستور دادند شبانه و در کشور دیگر ترور شود. این اوج ذلالت آنها بود. چراکه دشمن وقتی دستور شهادت شهید فخری‌زاده و سلیمانی را می‌دهد، یقیناً با همین نگاه دستور کشتن حسین‌بن علی(ع) را هم می‌دهد. هرچه مقام بالاتر است، ضربت محکم‌تر است. همه دیدیم شهید فخری‌زاده و شهید سلیمانی را چگونه شهید کردند.