کد خبر: ۳۶۷۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۲۷

حزب‌الله: کسی که فکر می‌کند تحریم‌ و محاصره مقاومت را تضعیف می‌کند احمق است

ایسنا نوشت: رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تاکید کرد، گروه دیگر در لبنان که از عزت کشورش شانه خالی کرده و می‌خواهد کشورش را به دست خارج بسپارد به هیچ چیز باور ندارد و هیچ دستاوردی را محقق نمی‌کند و مشکل اقتصادی را حل نمی‌کند.

به گزارش النشره، هاشم صفی الدین،‌ رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در جلسه بزرگداشتی گفت: اگر برخی تصور می‌کردند که محاصره یا انتخابات و تحریم‌ها می‌توانند این مقاومت را تضعیف کنند پس باید به آنها بگویم شما احمق و کودن هستید. تاریخ ما را نخوانده‌اید، واقعیت ما را نمی‌شناسید و تا امروز راز قدرت در مقاومت و وجود ما را کشف نکرده‌اید، زیرا راز قدرت ما در ایمان و توکل ما به خداوند سبحان و تعالی است.

صفی الدین تاکید کرد: گروه دیگر در لبنان تمایل به رفتن به سمت عادی سازی روابط با اشغالگران دارند ما تاکید می‌کنیم این طرح هرگز اجرایی نخواهد شد و ما آن را نخواهیم پذیرفت.

او اشاره کرد، این افراد به سمت راهکارهای منفی و بد در سطح ملی می‌روند و آماده‌اند برای سازش. کسی هم که غیر این را می‌گوید، به او می‌گویند: درست نمی‌گویی، زیرا این گروه لبنانی علیه مقاومت توطئه چینی می‌کنند رویای سازش دارند و چه بسا بیش از آن را در سر می‌پرورانند و این حقیقت آنهاست. آنها می‌خواهند به ما بگویند، سازش کردن، عربی گری است و مقاومت خارج از هویت عربی است و این از عجائب است.

این عضو حزب‌الله لبنان اشاره کرد: امروز در بهترین پیروزی‌ها به سر می‌بریم، ما در ذلت و ضعف هرگز زندگی نمی‌کنیم، لذا در مسیر مقاومت قوی و برای مقابله با دشمن حاضر و مستمر هستیم و هرگز به عقب برنمی‌گردیم بلکه قدرت‌ما زیاد می‌شود.

صفی الدین از عملیات شهادت طلبانه روز افزون در داخل فلسطین اشغالی ابراز خرسندی کرد و آن را تبریک گفت.

او افزود: این قهرمانی که امروز در باب العامود مشاهده کردیم نمونه‌ای زنده از قدرت ملت فلسطین در مقاومت در هر مکانی در قدس، کرانه باختری و عرب ۴۸ است این واقعیتی است که آینده فلسطین و آینده امت ما را می‌نویسد.

این عضو حزب‌الله لبنان تاکید کرد: این خون ریخته شدن‌ها و این تلاش‌ها و فداکاری‌ها و دستی که به آن صهیونیست‌ها چاقو می‌زند جای تبریک دارد، آنها هر روز برای وارد کردن خسارت و شکست بیشتر مادی و جانی به این دشمن آماده‌اند.