کد خبر: ۳۶۷۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۵۶۷

توهین عجیب پرز به زیدان از زبان رونالدو

ورزش سه نوشت؛ رونالدوی برزیلی، ستاره سابق رئال مادرید، از رابطه خوبش با فلورنتینو پرز خاطرات بسیاری دارد.

رونالدو نازاریو یکی از بازیکنان سابق رئال مادرید است که سابقه بازی با پیراهن بارسلونا را نیز دارد اما در طی این سال‌ها روابط نزدیک‌تری با این تیم پایتخت نشین داشته است.

رونالدو در یکی از پادکست‌های برزیلی حضور پیدا کرده و خاطرات بسیاری را به زبان آورده اما یکی از جالب‌ترین خاطرات او مربوط به رابطه‌اش با مدیران رئال مادرید است.

او در پاسخ به سوالی درباره شیوه ارتباطش با دو باشگاه رئال و بارسا در جایگاه مالک باشگاه وایادولید گفت که با مدیران هر دو تیم روابط خوبی دارد.

این اسطوره فوتبال برزیل همچنین به پروتکلی اشاره کرد که مدیران دو باشگاه باید در روز برگزاری بازی ناهار را با یکدیگر صرف کنند. او از رابطه خوبش با فلورنتینو پرز گفت و یکی از خاطرات جالبش در حضور این رییس رئال مادرید را تعریف کرد.

رونالدو اظهار داشت:« آخرین باری که او را دیدم با هم شوخی کردیم. فکر می‌کنم خبر مطرح کردن این خاطره به او برسد و باعث ناراحتی‌اش شود اما من این خاطره را می‌گویم. ما در حال صرف ناهار بودیم که ترکیب رسمی اعلام شد و مدیر روابط عمومی آن را فورا برای من فرستاد تا ببینم.»

او ادامه داد:«ترکیب تیم او نیز اعلام شده و به دستش رسید. من به او گفتم رییس، تا به امروز نتوانستی ترکیب تیمت را خودت بچینی؟ نمی‌دانی چه بازیکنی به زمین می‌رود؟ من وقتی به اینجا آمدم می‌دانستم چه بازیکنی بازی خواهد کرد. به هرحال من این تیم را ساختم.»

این ستاره سابق رئال اضافه کرد:« او گفت لعنتی، دو سال است رییس شدی و می‌توانی ترکیب تعیین کنی اما من تا امروز نتوانستم. در واقع من هم دخالتی در ترکیب نداشتم اما می‌خواستم او را آزار دهم چون مدام از کادر فنی و مربیان شکایت می‌کند. او واقعا عصبانی شد که من ترکیب را تعیین می‌کنم. به یاد دارم که زیدان از وینسیوس استفاده نکرده بود و این اتفاق باعث شد که او بگوید زیدان مزخرف است!»