کد خبر: ۳۶۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۷۵

انتقاد حامی رئیسی از ژنرال های خسته رقیب و اصولگرایان قدرنشناس

مهر نوشت:عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ژنرال‌های سیاست‌باز خسته و بیگانه با کار جهادی دولت سیزدهم را تخریب می‌کنند.

احمد راستینه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ، درباره عملکرد ۱۰۰ روزه دولت رئیسی، گفت: در صد روز اخیر در پُست ریاست جمهوری شاهد مردی با مولفه‌های کار جهادی هستیم، هرچند نقدهایی بر عملکرد برخی از دستگاه‌ها به صورت جدی وجود دارد اما از انصاف به دور است که به عنوان خادمان ملت قدردان این تلاش‌ها نباشیم.

وی اظهار داشت: دولت سیزدهم تحول مهمی در عرصه واکسیناسیون ایجاد کرد و ۸۵ درصد جامعه را تحت پوشش واکسن  کرونا قرار داد و این در حالی است که جریان لیبرال غربگرا مدعی بوده به علت تحریم‌ها و FATF به ایران واکسن نمی‌دهند.

نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تمرکز دولت جهت افزایش درآمدهای عمومی و جذب درآمدهای مالیاتی در کنار نظارت‌های میدانی امید بخش است و هر هفته یک سفر هیئت دولت نشان از شور و نشاط دولت در خدمت صادقانه به ملت است.

راستینه تصریح کرد: البته تعجب نمی‌کنیم اگر ژنرال‌های سیاست باز خسته و بیگانه با کار جهادی، این حجم از فعالیت موثر را درک نکنند و در روزنامه‌های زنجیره‌ای و شبکه‌های اجتماعی عاریتی و فضای مجازی دست به تخریب دولت و مجلس بزنند اما از دوستان و برخی از همکاران خود متعجبم که آنها چرا اینگونه این فرصت ارزشمند را ناسپاسی می‌کنند.