کد خبر: ۳۷۳۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۱۴

بهروز افخمی: «رعد و برق» بخاطر کیفیت بالای ساخت از شبکه ۵ پخش نمی‌شود!

ایسنا نوشت: به گفته بهروز افخمی با دریافت پروانه نمایش فیلم «فرزند صبح»، از ۱۵ خرداد سال آینده اکران نسخه نهایی فیلم آغاز می‌شود.

بهروز افخمی - کارگردان و تهیه کننده سینما -  گفت: سرانجام با دریافت پروانه نمایش فیلم «فرزند صبح»، این فیلم از خرداد ماه سال آینده که مصادف با سالروز قیام ۱۵ خرداد و همچنین ایام ارتحال امام خمینی(ره)  است ، روی پرده می‌رود.

این کارگردان گفت: برخلاف حرف‌ها و حاشیه‌ها فیلم فرزند صبح فیلمی پرهزینه نبود و با درنظر گرفتن تورم موجود حدود ۲۰ میلیارد تومان خرج این فیلم شده است. 

وی افزود: با توجه به اینکه اکران این فیلم در حیطه اختیارات کارگردان است و می‌خواهیم اکران بین‌المللی داشته باشیم ، در حال آماده‌سازی زیرنویس‌های فیلم به چند زبان زنده دنیا هستیم و همه تلاشمان را انجام می‌دهیم تا اکران این فیلم از نیمه خرداد ماه همزمان با سالروز قیام ۱۵خرداد و همچنین ایام وفات امام خمینی (ره)آغاز شود. هرچند پیش بینی می‌کنیم در نهایت اکران فیلم در کشورمان با تاخیر نسبت به سایر کشورها شروع شود.

افخمی در پاسخ به سوالی در مورد سرنوشت سریال «رعد و برق» که قرار بود از شبکه ۵ سیما پخش شود نیز، گفت: بی‌توجهی مدیریت شبکه ۵ سیما به انتظارات مردم و حرف‌های من، باعث دلسردی شد و تصمیم گرفتم کیفیت کارم را فدای مدیریت شبکه ۵ سیما نکنم. ابتدا سعی کردیم سریال را بعد از پخش یک قسمت به موقع آماده کنیم به همین دلیل از مدیریت شبکه ۵ درخواست کردم یک روز دوباره  قسمت اول را پخش کند تا قسمت دوم آماده شود اما بدون توجه به حرف‌های ما سریال دیگری جایگزین شد.

او ادامه داد: بعد از این برخورد تصمیم گرفتم کیفیت کارم را فدای نحوه پخش نکنم ، البته سیستم فنی شبکه ۵ سیما متاسفانه بروز نیست و بسیار عقب مانده است. در نتیجه امکان پخش سریال «رعد و برق» با کیفیت امروزی از این شبکه وجود ندارد بنابراین این مجموعه به دلیل کیفیت بالای ساخت از شبکه ۵ سیما پخش نخواهد شد!