کد خبر: ۳۷۳۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۴۲

زهره کودایی به استخدام بیمارستان چشم‌پزشکی درآمد

فدراسیون فوتبال نوشت: دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان ایران به استخدام بیمارستان چشم‌پزشکی نگاه درآمد.
فدراسیون فوتبال نوشت: دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان ایران به استخدام بیمارستان چشم‌پزشکی نگاه درآمد.

پیرو مذاکره دکتر سید ابوالقاسم موسوی، رییس بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی نگاه و شهاب‌الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال، زهره کودایی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان به استخدام بیمارستان نگاه در آمد و از این پس جزو کارمندان روابط عمومی بیمارستان نگاه خواهد بود.

زهره کودایی سنگربان تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان متولد سال ۱۳۶۸ در استان خوزستان است که با گرفتن دو پنالتی در بازی مقابل اردن در مرحله مقدماتی جام ملت‌ها نقش بسیار مهمی در صعود تاریخی کشورمان برای نخستین‌بار به جام ملت‌ها ایفا کرد و در اولین بازی این دور از رقابت‌ها مقابل هند میزبان نیز با یک واکنش فوق‌العاده مانع از گل‌زنی حریف و در نهایت باعث کسب یک امتیاز مهم برای تیم ملی بانوان شد.

مرکز جراحی انکساری نگاه در سال ۱۳۷۸ راه‌اندازی شد. حضور چشم پزشکان سرشناس در مجموعه نگاه باعث شد تا خیلی زود این مجموعه جای خود را در حیطه چشم پزشکی کشور باز کرده و به سرعت مسیر ترقی و پیشرفت را طی کند و تنها پس از ۳سال مرکز جراحی نگاه نیز راه اندازی شد و با انجام پیشرفته‌ترین عمل‌های چشمی و بهره برداری از فن آوری روز جهان به یکی از ارکان بنام چشم پزشکی کشور تبدیل شد. در نهایت بیمارستان چشم پزشکی نگاه در سال ۱۳۹۰ تاسیس شد