کد خبر: ۳۷۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۴۸

یونس محمود: ایران یکی از قوی‌ترین تیم‌ها در سطح آسیا است

ورزش سه نوشت: نایب رییس فدراسیون فوتبال عراق می گوید که سرمربی تیم ملی این کشور به دنبال انتخاب بهترین نفرات از میان ۵۵ بازیکن ملی پوش است.
ورزش سه نوشت: نایب رییس فدراسیون فوتبال عراق می گوید که سرمربی تیم ملی این کشور به دنبال انتخاب بهترین نفرات از میان ۵۵ بازیکن ملی پوش است.

تیم ملی عراق حریف بعدی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، امشب در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی اوگاندا رفت. یونس محمود نایب رییس فدراسیون فوتبال عراق پیش از آغاز این بازی در گفتگویی تلویزیونی درخصوص مسائل مربوط به تیم ملی این کشور صحبت هایی را مطرح کرد.

یونس محمود در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه «دیدار برابر اوگاندا یک بازی تدارکاتی مهم قبل از بازی حساس مقابل ایران محسوب می شود که یکی از قوی ترین تیم ها در سطح آسیاست» چنین پاسخ داد: این بازی چند نکته برایمان دارد. اول اینکه ما تلاش می کنیم تا ممنوعیت برگزاری بازی ها در عراق برداشته شود و نگاه فیفا نسبت به برگزاری بازی ها در عراق تغییر کند. مورد دوم نیز این است که بازی ما در بغداد و برابر تماشاگران برگزار می شود.

وی ادامه داد: نکته سوم نیز این است که ما بازی سختی برابر ایران و سپس مقابل لبنان داریم. بازیکنان و کادرفنی حتما از این بازی دوستانه استفاده می کنند. وقتی بازیکنان وارد لیگ ها می شوند، نحوه آماده سازی ها متفاوت است. این بازی باعث می شود تا مربی بازیکنان مختلف را ببیند و بازیکنانی که مورد نیازش است را برای بازی های آینده انتخاب کند.

نایب رییس فدراسیون فوتبال عراق در مورد بازیکنان جدیدی که به اردوی فعلی اضافه شده اند نیز گفت: نکته خیلی مهمی که باید درباره اش صحبت کنیم این است که اخباری در فضای مجازی منتشر می شود که زیاد زیبا نیست. ما لیست ۵۵ نفره ای از بازیکنانی که می توانیم به تیم ملی دعوت کنیم را در اختیار داریم. یک سری اسامی را قبلا تحویل داده ایم و می تواند این لیست تغییر کند.

او اضافه کرد: ممکن است برای دیدار با ایران، یک روز قبل از برگزاری بازی ما درخواست اضافه شدن یک بازیکن به اردو را بدهیم. این بازیکنان متفاوت هستند و لیست می تواند تغییر کند و بازیکنان بیایند و بروند.

یونس محمود در پایان گفت: شما می توانید در یک لحظه می توانید یک بازیکن را از لیست خارج کنید و نفر دیگری را اضافه کنید. مسئله ای که رسانه ها نمی دانند این تیم ملی عراق است و نفرات محدودی دارد که لیست نهایی ۲۳ نفر است. مربی با توجه به نیازها و تاکتیک هایی که دارد، از این بازیکنان دعوت به عمل می آورد و از آنها استفاده می کند.