کد خبر: ۳۷۳۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۱۷

یکباردیگر پیشنهاد به سردار آزمون تکذیب شد!

ورزش سه نوشت: باشگاه زنیت دریافت هرگونه پیشنهاد از سوی باشگاه برنلی برای جذب سردار آزمون را تکذیب کرد.
ورزش سه نوشت: باشگاه زنیت دریافت هرگونه پیشنهاد از سوی باشگاه برنلی برای جذب سردار آزمون را تکذیب کرد.

در حالیکه امروز در رسانه اکسپرس اعلام کرده بود که باشگاه برنلی جهت تقویت خط حمله خود پیشنهاد 10 میلیون پوندی برای جذب سردار آزمون را ارائه کرده است، اما باشگاه زنیت هرگونه مذاکره با طرف انگلیسی را رد کرد.

الکساندر مدودف، مدیرعامل زنیت در مصاحبه با خبرنگار RB Sport، در مورد گزارش رسانه ها مبنی بر مذاکره برنلی برای جذب سردار آزمون اظهار نظر کرد. او در گفتگوی کوتاهی اعلام کرد که مذاکره با برنلی در جریان نیست و تمامی اخبار منتشره دروغ است.

اخبار پیشنهادات سردار آزمون طی روزهای گذشته بیش از پیش افزایش یافته و از تیم های زیادی به عنوان خواهان او نام برده می شود. پیش از این لیون و یوونتوس تیم هایی بودند که برای جذب آزمون با زنیت وارد مذاکره شده بودند و حتی شب گذشته نیز نیکولو اسکیرا خبرنگار مشهور ایتالیایی از پیشنهاد شدن سردار به میلان خبر داده بود.

آزمون در فصل کنونی لیگ برتر روسیه، 10 گل برای زنیت به ثمر رساند و 4 پاس گل هم داد. او سه فصل گذشته را به همراه زنیت به صورت متوالی به قهرمانی لیگ رسید و 2 بار نیز سوپرجام و یک مرتبه هم جام حذفی روسیه را از آن خود کرد.

برنلی نیز پس از گذشت 17 هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس تنها 11 امتیاز کسب کرده و در رده آخر جدول رده بندی قرار دارد. این باشگاه در رقابت های فصل جاری، فقط یک برد کسب کرده است.