کد خبر: ۳۷۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۸۶

تست کرونا اردوی عراق را به هم ریخت

زلیکو پتروویچ در شرایطی که مسئولان عراق می‌خواستند مانع حرف زدن او شوند چند جمله به رسانه‌های عراقی گفت و نسبت به گسترش کرونا در اردوی‌شان ابراز نگرانی کرد
زلیکو پتروویچ در شرایطی که مسئولان عراق می‌خواستند مانع حرف زدن او شوند چند جمله به رسانه‌های عراقی گفت و نسبت به گسترش کرونا در اردوی‌شان ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در شرایطی که تیم ملی ایران خود را آماده قطعی کردن صعود زودهنگام و بی دردسر به جام جهانی قطر مقابل ده هزار هوادار ایرانی می‌کند، جو ملتهب و بسیار حساسی در اردوی عراقی‌ها حاکم است و آنها به هیچ وجه نمی‌خواهند دست خالی تهران را ترک کند و این موضوع می‌تواند یوزها را به دردسر بیندازد.

در شرایطی که مسئولین عراق در تلاش برای منع پتروویچ از صحبت کردن بودند او خطاب به رسانه‌های عراقی در کنار زمین آزادی گفت: من به خاطر شما آمده‌ام چون این همه راه از عراق آمدید ولی قانون، قانون است. 

او در خصوص حساسیت‌های این بازی گفت: همانطور که می‌دانید بازی برای ما خیلی حساس و مهم است و شاید آخرین فرصت‌مان باشد. ما چهار بازیکن اصلی داریم که بازی نخواهند کرد و ایران هم مثل ما همین چالش را دارد. امروز تست دادیم و جوابش آخر شب می‌آید و نگران این تست ها هستیم؛ انشاالله موفق باشیم.