کد خبر: ۳۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۵۷

شکست تیم فولاد ایران برابر السد قطر در نیمه نخست

تیم فوتبال فولاد خوزستان ایران در نیمه نخست دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ فوتبال قهرمانان باشگاه های آسیا با نتیجه 2 بر صفر مقابل تیم السد قطر شکست خورد.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه غدیر شهر اهواز برگزار می شود، شاگردان حسین فرکی در نیمه نخست تسلیم تیم السد قطر شده و برابر این تیم شکست خوردند.

گل های تیم السد در این دیدار را نادر بلحاج در دقیقه 16 و خلفان ابراهیم در دقیقه 29 برای این تیم به ثمر رساندند.

در دقایق ابتدایی نیمه نخست، بازیکنان فولاد که از امتیاز میزبانی سود می بردند، از کناره ها و عمق دفاع تیم السد قصد نزدیک شدن به دروازه این تیم را داشتند که در گلزنی موفق نبودند.

در نقطه مقابل بازیکنان تیم السد قطر چشم به ضد حملات داشته ولی آنان نیز موفق نبودند و این روند تا دقیقه 16 ادامه یافت.

بازیکنان السد در این دقیقه در یک ضد حمله دروازه تیم فولاد را باز کردند. در این صحنه نادر بلحاج مهاجم تیم السد قطر از غفلت و فاصله مدافعان تیم فولاد استفاده کرد و با یک شوت دقیق توپ را به دور از دست های سوشا مکانی در درون دروازه فولاد جای داد.

به دنبال این گل، شاگردان حسین فرکی جلو کشیدند اما تلاش آنان بی نتیجه بود.

این در حالی بود که بازیکنان تیم السد با ارسال های به موقع و مناسب رائول گونزالس بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه رئال مادرید چندین بار صاحب موقعیت گلزنی شدند که با بی دقتی مهاجمان این تیم، فرصت ها برای این تیم از دست رفت اما این پایان کار دو تیم در این نیمه نبود و خلفان ابراهیم در دقیقه 29 گل دوم این تیم را با شوت سنگینی که از پشت محوطه جریمه زده شد، دروازه تیم فولاد را باز کرد.

بهترین موقعیت تیم فولاد را لوسیانو پریرا در دقیقه 35 از دست داد. در این دقیقه مهاجم تیم فولاد در موقعیت تک به تک با دروازه بان تیم السد قرار گرفت اما نتوانست دروازه را باز کند. به دنبال این موقعیت بازیکنان تیم السد بار دیگر دروازه تیم فولاد را با خطر جدی روبه رو کرده که با هوشیاری سوشا مکانی، این موقعیت از آنان گرفته شد و شوت بازیکن کره ای تیم السد را به کرنر فرستاد و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید و بازیکنان دو تیم به رختکن رفتند.

کیم دونگ جین از کره جنوبی قضاوت این دیدار را برعهده دارد و جونگ هائه سانگ و یانگ پیومی هموطنان وی، کمک های جین در این دیدار هستند.

دونگ با نشان دادن کارت زرد به عبدالله کرمی مدافع تیم فولاد، این بازیکن را جریمه کرد.

35 هزار هوادار از نزدیک این بازی را تماشا می کنند.