کد خبر: ۳۷۵۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۱۹

نحوه یادگیری سریع و روان زبان در خارج از کشور


اگر در حال تحصیل، داوطلب شدن یا کارآموزی در خارج از کشور در یک مقصد غیر انگلیسی زبان هستید ، یادگیری زبان مقصد احتمالاً اولویت بالایی برای شما دارد. برخی از مردم ادعا می کنند که در یادگیری زبان ها عالی نیستند، اما با این حال انگلیسی را کامل صحبت می کنند.  بهترین آموزشگاه آیلتس

بسیاری از مردم  سعی می کنند بفهمند چگونه می توان یک زبان را به تنهایی یاد گرفت، اما از فقدان گفتگو و تعامل (نقطه شیرین ارتباط!) با ناامیدی مواجه می شوند. به عبارت دقیق‌تر، بسیاری ممکن است از یادگیری یک زبان دیگر مطمئن نباشند یا هنگام تلاش برای صحبت کردن به یک زبان خارجی خجالت بکشند.

غلبه بر این چالش ها می تواند دشوار باشد. با این حال، همه می توانند زبان دوم یا سوم را یاد بگیرند. همه چیز به انگیزه شما بستگی دارد!

برای کمک به بازگرداندن اعتماد به نفس خود، در اینجا، نکات سریعی را برای یادگیری سریع زبان در خارج از کشور به شما ارائه می دهیم. شما در کمترین زمان آن را روان صحبت خواهید کرد!

1. قبل از ترک خانه شروع کنید.

خرید کتاب، کتاب صوتی، دانلود اپلیکیشن درس زبان یا خرید نرم افزار آموزش زبان Rosetta Stone. یا بهتر از آن، افزونه مرورگر Toucan را امتحان کنید. این به شما امکان می دهد زبان مقصد خود را در حین انجام فعالیت های معمول وبگردی روزمره خود یاد بگیرید! آموزش زبان انگلیسی

حتی اگر برای یادگیری زبان از قبل وقت ندارید، می توانید از طریق پادکست یا تلویزیون و فیلم به زبان راحت گوش کنید. دانستن صداها و شکستن کلمات اولین قدم حیاتی است.

2. هر زمان و هر کجا که می توانید از آن استفاده کنید.

ممکن است مغازه دار انگلیسی صحبت کند و مهارت های زبانی شما ضعیف باشد، اما همچنان از آنچه دارید استفاده کنید. راحت باشید، کم کم با استفاده از آن اعتماد به نفس پیدا کنید. نگران نباشید که چقدر ممکن است مسخره به نظر بیایید، فقط تمرین را انجام دهید!

 

3. یک کاغذ کوچک همراه خود داشته باشید.

هر بار که برای اولین بار کلمه ای را می شنوید آن را یادداشت کنید. معنی را بپرسید یا آن را جستجو کنید، این می تواند به لیست واژگان پویا جدید شما تبدیل شود. اینها در واقع کلماتی هستند که شما روزانه می شنوید، بنابراین احتمالاً یادگیری آنها مهم است.

4. عبارات را حفظ کنید.

هر معلم زبان با حفظ کردن موافق نیست، اما به خاطر سپردن عبارات روزانه به طور کامل به شما این امکان را می دهد که مکالمات را شروع کنید و تعاملات مفیدتری با افراد محلی زودتر از جمع کردن کلمات داشته باشید.

5. یک دوست زبان پیدا کنید.

در یک تابلوی اعلانات یا وب سایت محلی پست کنید که به دنبال شریک تبادل زبان هستید. این دوست زبانی برای مهارت‌های گفتاری شما شگفت‌انگیز خواهد بود، به غیر از فرهنگ‌پذیری شما. شرکای زبان محیطی امن و آرام را فراهم می کنند که در آن می توانید هر چیزی را بدون اضطراب امتحان کنید.

6. در خانه زندگی کنید.

دلایل زیادی وجود دارد که چرا اقامت در خانه بهترین راه برای زندگی در خارج از کشور است، ایمنی، غوطه ور شدن در فرهنگ، شبکه، اما شاید بهترین دلیل تمرین زبانی باشد که در خانه خواهید داشت. اگر خانواده شما انگلیسی صحبت می کنند، از آنها بخواهید که به زبان محلی با شما صحبت کنند، آنها به طور کلی شما را درک می کنند و به خاطر تلاش شما احترام می گذارند.

یادگیری زبان در مورد اعتماد به نفس، تمرین و غوطه وری است.

7. به موسیقی گوش دهید.

گوش دادن به موسیقی، خواندن اشعار، و حتی تلاش برای خواندن یک آهنگ در کارائوکه یک راه عالی برای تمرین است، و آهنگ‌ها با عبارات رایج نیز کامل می‌شوند.

8. نامزد کنید.

اگر در خارج از کشور تحصیل می کنید، یک دوره کارآموزی در کنار آن بگیرید. اگر در خارج از کشور داوطلب هستید، یک کلاس در کنار آن شرکت کنید. اگر در خارج از کشور کارآموزی می کنید، به یک باشگاه بپیوندید.

با مردم محلی فوتبال بازی کنید، یک سالن بدنسازی پیدا کنید، در کلاس آشپزی شرکت کنید، با مردم در میدان ملاقات کنید، در یک کلاس رقص شرکت کنید، هر کاری که تصمیم دارید انجام دهید، فقط شرکت کنید. هر دقیقه وقت گذراندن با یک محلی فرصتی برای یادگیری زبان است.

9. روز خود را با مرور سریع زبان به پایان برسانید.