کد خبر: ۳۸۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۹۰۹

دختر زوج سینمایی مشهور از چه چیز فراری شده؟!

وقتی که ایزابلا کروز ، دختر تام کروز و نیکول کیدمن ، در سال ۲۰۱۷ به انگلستان نقل مکان کرد پیشنهاد پدر تام کروز برای زندگی در پنت هاوس مجللش در لندن را رد کرد .
روزیاتو: وقتی که ایزابلا کروز ، دختر تام کروز و نیکول کیدمن ، در سال ۲۰۱۷ به انگلستان نقل مکان کرد پیشنهاد پدر تام کروز برای زندگی در پنت هاوس مجللش در لندن را رد کرد . او در عوض ترجیح داد با شوهر بریتانیایی و مارمولک خانگی خود ارتباطی به دور از تجملات داشته باشد.

ایزابلا کیدمن کروز، ۲۹ ساله، که والدینش دو بازیگر مولتی میلیونر هستند، به راحتی می تواند از مزایای خویشاوندی هالیوود بهره مند شود – نقش های اصلی فیلم را بازی کند و در پنت هاوس های شیک در آمریکا زندگی کند.

با این حال، فرزند ارشد تام کروز و همسر سابقش نیکول کیدمن، لذت های لندن را به لس آنجلس ترجیح می دهد؛ یعنی فرهنگ دوری جستن از سلبریتی بودن برای زندگی ساده در کرودون با همسر بریتانیایی اش مکس پارکر و خزنده خانگی شان.

بر اساس گزارش‌ها، این هنرمند پیشنهاد پدرش را برای زندگی در پنت‌هاوس ماهانه ۳۴۲۰۰۰ پوندی در لندن، زمانی که برای اولین بار در اکتبر ۲۰۱۷ به بریتانیا نقل مکان کرد تا به والدین مکس نزدیک‌تر شود را رد کرد.

خانه ایزابلا کجاست؟

گفته می شود تام، ستاره ۵۹ ساله فیلم سینمایی تاپ گان، ملکی در نزدیکی خیابان داونینگ ۱۰ دارد. این ملک یک استخر سرپوشیده و مناظر شگفت انگیز و ویژگی های لوکس زیادی دارد.

اما ایزابلا – که با نام بلا نیز شناخته می شود – به گفته همسایگانش ترجیح می دهد در یک خانه سه خوابه در کرودون و در خانه ای کم حاشیه داشته باشد.

ایزابلا از زمان نقل مکان به بریتانیا ظاهراً فرهنگ انگلیسی را پذیرفته است – حتی در نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ سال گذشته حامی تیم ملی بود.

یک زندگی معمولی به دور از شبکه های اجتماعی

این هنرمند به ندرت در رسانه های اجتماعی حضور دارد و در جولای ۲۰۲۱ ، یک سلفی از خود به اشتراک گذاشت که از بازیکنان گرت سوتگات در تلاش آنها برای رسیدن به فینال مسابقات فوتبال حمایت می کرد.

بلا در توضیح عکسی که با فالوورهای اینستاگرامش به اشتراک گذاشته بود، نوشت: «صورت من در وقت اضافه… انگشتان دست روی هم گذاشتند» و یک ایموجی از پرچم انگلیس اضافه کرد.

ایزابلا و مکس یک سال پس از شروع رابطه دوستانه با توصیه دوستان مشترک خود در سال ۲۰۱۵ ازدواج کردند و حتی روز عروسی آنها بسیار ساده و غیرتجملاتی بود. حتی والدین مشهور عروس در لیست مهمانان نبودند.

عروسی این زوج در هتل مجلل دورچستر لندن محدود به دوستان نزدیک و خانواده بود، اما مامان نیکول و پدر تام به دلیل تعهدات کاری نتوانستند در آن شرکت کنند.

همبازی های فیلم « The Eyes Wide Shut » – که از سال ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۱ ازدواج کردند – ایزالا را در سال ۱۹۹۲ و سپس برادر کوچکترش، کانر کروز را در سال ۱۹۹۵ به فرزندی پذیرفتند.

علاقه ایزابلا به استقلال مالی

علیرغم اینکه والدین ایزابلا مجموعاً بیش از ۶۰۰ میلیون پوند ثروت دارند، همیشه مشتاق به دست آوردن پول خود بوده است.

فرزندان مشهور اغلب از حساب اینستاگرام تأیید شده خود برای تبلیغ طرح های هنری مختلف استفاده می کنند. اما ایزابلا وب سایت دارد و در آنجا، چاپ محدود طرح های هنری از ۳۰ دلار و کیف های مد روز را با قیمت ۱۹ دلار ارائه می دهد.

در بیوگرافی این ستاره در وب سایت او آمده است: "بلا از زمانی که دستان کوچکش می توانستند خودکار را بردارند، طراحی می کرد. از آن زمان او در هنرهای خود در حال پیشرفت است.”

رسانه مورد علاقه او در بیشتر عمرش قلم و کاغذ بود. با این حال، او اکنون در حال ورود به سایر قالب ها و رسانه ها است. از جمله دیجیتال. که از نظر او کمی بازی را تغییر داده است.