کد خبر: ۳۸۶۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۶۱

بازی تراکتور و پرسپولیس نیمه‌کاره ماند!

رفتار عجیب و زشت هواداران تراکتور باعث نیمه‌کاره ماندن دیدار این تیم مقابل پرسپولیس شد.
رفتار عجیب و زشت هواداران تراکتور باعث نیمه‌کاره ماندن دیدار این تیم مقابل پرسپولیس شد.

 دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولس در حالی از ساعت ۱۹ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با حضور ۶۰ هزار تماشاگر در حال برگزاری بود که وقفه های زیاد به دلیل پرتاب سنگ و اشیا از روی سکوها به داخل زمین باعث نیمه کاره ماندن بازی شد!

در دقیقه ۵۰ این اتفاق یک بار دیگر رخ داد. در این صحنه امید عالیشاه در گوشه زمین با باران سنگ از سوی سکوها روبه‌رو شد و او نیز در پاسخ به حرکت ناشایست هواداران تراکتور شروع به پرتاب کردن سنگ به سمت سکوها کرد. این رفتار عالیشاه با اعتراض بازیکنان تراکتور همراه شود و این سرآغازی برای درگیری بین بازیکنان دو تیم شد. در ادامه با دخالت عوامل برگزاری بازی و نیمکت‌نشینان دو تیم قاعله درگیری‌ها در زمین به پایان رسید، ولی حدود ۱۲ دقیقه طول کشید تا داور دوباره تصمیم بر از سرگیری بازی بگیرد.

حجم سنگ‌هایی که به داخل زمین از سوی هواداران پرتاب می‌شد تا حدی بود که حتی عکاسان کنار زمین نیز در امان نبودند و به قسمت‌های میانی زمین آمدند.

بعد از حکمفرما شدن آرامش نسبی در ورزشگاه داور حامد پاکدل از پرسپولیس و محمد مسلمی‌پور از تراکتور را به دلیل شرکت در درگیری‌ها از زمین بازی اخراج کرد.