کد خبر: ۳۸۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۳۷

گلایه شدید ساغلام از تراکتوری‌ها

سرمربی تیم تراکتور با غرولند زمین بازی نیمه تمام امشب را ترک کرد.
سرمربی تیم تراکتور با غرولند زمین بازی نیمه تمام امشب را ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرتماشاگرترین بازی لیگ بیست و یکم عاقبت خوشی نداشت و به دلیل تشنج روی سکوها و پرتاب مداوم اشیا به داخل زمین بعد از چند بار توقف، با تصمیم داور به حالت نیمه تمام درآمد.

نیمه دوم بازی تراکتور و پرسپولیس به دلیل جو وحشتناک ورزشگاه، ۲۰ دقیقه متوقف شد و اعضای تیم میهمان در اعترض به این جو، قصد ترک زمین را داشتند. با میانجی گری اعضای تیم میهمان و دعوت به آرامش هواداران، بازی از سر گرفته شد.

تنها چند دقیقه بعد از شروع مجدد کار اما به همان روال سابق برگشت و دوباره تشنج از سر گرفته شد. این شرایط باعث شد تا داور توپ را برداشته و در وسط زمین حضور پیدا کند. سیدرضا مهدی، وضعیت موجود را برای ادامه بازی مناسب ندیده و فرمان توقف آن را صادر کرد.

اعضای تیم پرسپولیس بلافاصله بعد از این موضوع زمین را ترک کرده و در میان بارانی از سنگ و بطری خود را به رختکن رساندند. در این حین ساغلام که تلاشش برای آرام کردن هواداران به جایی نرسیده بود، با حالتی اعتراضی به سمت آنها رفته و نسبت به این کارشان اعتراض کرد. او به زبان ترکی خطاب به هواداران اظهار داشت که می‌شود این کار را تمام کنید تا بازی را ادامه دهیم؟ البته به نظر نمی‌رسد با توجه به این شرایط، دیگر ادامه بازی ممکن باشد.