کد خبر: ۳۸۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۷۹

انتقاد سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از «کم‌کاری احزاب اصولگرا بعد از انتخابات»

مهر نوشت: سجادی گفت: بحث سیاست ارز ترجیحی و یارانه‌ها در جلسه اخیر اعضای جبهه پیروان به صورت خبری مطرح شد و هرکس ملاحظاتی را دراین‌باره بیان کرد.
مهر نوشت: سجادی گفت: بحث سیاست ارز ترجیحی و یارانه‌ها در جلسه اخیر اعضای جبهه پیروان به صورت خبری مطرح شد و هرکس ملاحظاتی را دراین‌باره بیان کرد.

سید کمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری ضمن بیان اینکه هفته گذشته جلسه‌ای به ریاست محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین و مشارکت دبیران کل عضو جبهه برگزار شد، گفت: در این جلسه مسائل روز و برنامه‌های آینده مطرح شد و قرار است این جلسات همچنان ادامه داشته باشد.

وی افزود: هرکدام از دبیران کل، برنامه خاص خود را دارند مانند جامعه اسلامی کارمندان و خود جبهه نیز چشم‌اندازی را برای برنامه‌های آینده خویش تعریف خواهد کرد، چرا که انتخابات مجلس را پیش‌رو داریم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین از شرکت این جبهه در جلسات شورای وحدت که به هماهنگی جامعه روحانیت مبارز صورت می‌گیرد، خبر داد.
وی تصریح کرد: بحث سیاست ارز ترجیحی و یارانه‌ها در جلسه به صورت خبری مطرح شد و هرکس ملاحظاتی را دراین‌باره بیان کرد.

سجادی با اشاره به اینکه احزاب اصولگرا بعد از انتخابات مقداری کم‌کار شده‌اند، اظهار کرد: از آنجایی که وجود احزاب سیاسی لازمه مردم‌سالاری هر کشوری است، این موضوع باید جدی گرفته شود. زیرا مردم و فعالان سیاسی برای مشارکت در امور سیاسی تنها از کانال احزاب می‌توانند پیگیر شوند.