کد خبر: ۳۸۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۳۷۱

پشت پرده سیلی‌ای که مربی تکواندو به دختر ورزشکار زد

یک ویدیو از تکواندوکار دختر ترکیه منتشر شد که پس از شکست مقابل حریفش از مربی خود کتک می‌خورد حسابی سر و صدا کرده است.

تصاویر سیلی‌ای که مربی ترک به دختر ورزشکار شکست خورده در دیاربکر زد واکنش های زیادی را در شبکه های اجتماعی به همراه داشت. دختر جوان با بیان اینکه این حادثه ناشی از یک سوء تفاهم بزرگ بوده است، گفت: در شوک بودم، می خواستم به من سیلی بزند، لطفا قبل از تماشای کل مسابقه چیزی نگویید.

این اتفاق در انتخابات استانی تکواندو جوانان ترکیه که در دیاربکر اتفاق افتاد. ظاهراً «ایرم پالا» که از حریف خود شکست خورده بود توسط مربی خود اورهان بایتکین سیلی خورد. پس از این اتفاق، این مربی برکنار شد.

ایرم پالا دختر تکواندوکار گفت که او مسابقه را ترک کرد و در آن لحظه در شوک بود. پالا با بیان اینکه می خواست معلمش به او سیلی بزند، گفت: «اگر تمام مسابقه را تماشا کنند متوجه می شوید که ماجرا چیست. معلم من اورهان به هیچ یک از شاگردانش خشونت نشان نمی دهد. هیچ چیز آنطور که در ویدیو دیده می شود نیست. امروز من و دوستانم همه در کنار مربی ام هستیم. ما هرگز او را تنها نگذاشتیم، امروز او را تنها نخواهیم گذاشت. واقعا ناراحتم میکند که بخاطر من اخراج شد.»

مورات پالا، پدر ایرم، هم درباره این اتفاق گفت که با معلم دخترش مشکلی ندارد. پالا با اشاره به اینکه 10 سال است که معلم را می شناسند، گفت: «دخترم 10 سال پیش شاگردش بود و ما مشکلی با او نداریم.»