کد خبر: ۳۸۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۱۴

کری تند درویش برای مدیرعامل تراکتور و پاسخ کنایه‌آمیز به میثاقی!

درویش معتقد است تیم پرسپولیس عملکرد بهتری مقابل تراکتور داشته و در صورت ادامه پیدا کردن بازی می‌توانسته پیروز زمین باشد.
درویش معتقد است تیم پرسپولیس عملکرد بهتری مقابل تراکتور داشته و در صورت ادامه پیدا کردن بازی می‌توانسته پیروز زمین باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته بخش زیادی از برنامه فوتبال برتر به حواشی دیدار نیمه تمام تراکتور و پرسپولیس و صحبت های رضا درویش و میر معصوم سهرابی اختصاص یافته بود و مدیران عامل دو باشگاه سعی داشتند با ارائه سند تیم حریف را به عنوان مقصر اتفاقات رخ داده معرفی کنند.

در بخشی از بحث و گفت‌وگو ها سهرابی مدیرعامل تراکتور که پشت خط برنامه بود گفت: ما رفتیم و التماس کردیم، ماموران انتظامی و فرماندهی شورای تامین گفتند امنیت بر عهده ما، برگردید. کجای دنیا دیدید که داوران پایین بیایند اما باشگاه نیاید؟ در عرض ده دقیقه ده دقیقه دوش گرفتند، شام خوردند و بازیکن آنجا داشت مسواک می‌زد. پرسپولیس به این دلیل برای ادامه بازی نیامد که آقای سعید آقایی کارت قرمز گرفته بود و این تیم باید ۹ نفره بازی می‌کرد؛ در روزی که تیم ما برتر از حریف بود و ما می‌توانستیم نتیجه بگیریم نیامدند. اگر اتفاقی می‌افتاد و تماشاگران درگیر می‌شدند چه کسی پاسخگو بود؟!

در ادامه و زمانی که رضا درویش در استودیو فوتبال برتر حاضر شد در واکنش به این صحبت ها گفت: آقای سهرابی باید بداند تیم ما اگر هشت یا هفت نفره هم می‌شد باز هم اینها را می‌برد. اگر تا آن زمان هم گل نزدند برای این بود که بازی هر پنج دقیقه قطع می‌شد. ضمن اینکه اینها از ترس جانشان بود و می‌دانستند اگر خدایی نکرده گل بزنند ممکن بود جانشان را هم از دست بدهند.

محمد حسین میثاقی در واکنش به صحبت های رضا درویش گفت: این مسائل را نمی‌دانم اما از نظر فوتبالی تراکتور بهتر از پرسپولیس بازی کرد. مدیرعامل پرسپولیس پاسخ داد: حتما شما یک بازی دیگر را می‌دیدید و در یک استادیوم دیگر بوده‌اید!