کد خبر: ۳۸۷۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۵۲

خطیب جمعه اصفهان : دشمنان چشم امید به خطاهای مسوولان ما دوخته‌اند

ایرنا نوشت: حجت الاسلام محمودی گفت : دشمنان انقلاب بیش از اینکه بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود متکی باشند چشم امید به خطاهای مسوولان و مدیران ما دوخته‌اند.
ایرنا نوشت: حجت الاسلام محمودی گفت : دشمنان انقلاب بیش از اینکه بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود متکی باشند چشم امید به خطاهای مسوولان و مدیران ما دوخته‌اند.

حجت الاسلام سید احمد محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) با تسلیت سالروز شهادت امام صادق(ع) و گرامیداشت دهه کرامت و روز دختر افزود: مسوولان باید بدانند کار کردن برای مردم جزیی از دین است و از آن جدا نیست.
وی اضافه کرد: امروز مدیریت جوامع سخت ‌تر شده است و مسوولان باید به صورت شبانه روزی بر جریان مدیریت کشور تلاش و نظارت کنند.
وی بیان کرد: از این راه می‌توان مردم‌سالاری دینی را به درستی در جامعه داشت‌.
امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر اینکه مدیران و نمایندگان مجلس به دنبال حل مشکلات کلان کشور باشند ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید حق مردم را به طور کامل به آن‌ها برسانند و اگر به دلایلی شبهاتی برای مردم ایجاد شد با تبیین آن به دنبال آگاه‌سازی مردم باشند.
وی این امر را معنای واقعی مردمی بودن دانست و تصریح کرد: امیدواریم نمایندگان این دوره مجلس شورای اسلامی توجه بیشتری به قوانین داشته باشند.
حجت الاسلام محمودی اظهارداشت: انقلابی بودن و انقلابی ماندن از شاخصه‌های اصلی نمایندگان مجلس است اما متاسفانه برخی نمایندگان مردم و مدیران انقلابی بودند اما زاویه پیدا کرده و انقلابی نماندند.
وی با اشاره به روز قانون و هفته مجلس گفت: ساده زیستی، امانت‌داری، مردمی بودن و مسوولیت‌پذیری از دیگر شاخصه‌های مورد نیاز برای نمایندگان مجلس است.