کد خبر: ۳۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۶۰

ليست خريد قلعه نويي براي ليگ چهاردهم/ دستچين مهره هاي سپاهان و فولاد

امير قلعه نويي از مدت ها قبل ليست خريد خود براي ليگ چهاردهم را آماده کرده بود اما وضعيت نامشخص استقلال باعث شده بود اين تيم کمي دير به دنبال جذب بازيکنان دلخواهش بيفتد. از همين رو در روزها و هفته هاي گذشته گمانه زني هاي زيادي از ليست تيم استقلال در روزنامه ها و سايت ها منتشر شده بود.

اما طبق اخباري که از باشگاه استقلال به ما رسيده است امير قلعه نويي ليست پر و پيماني را براي ليگ چهاردهم سفارش داده که اگر بازيکنان مورد نظر او جذب شوند استقلال تيم پر مهره اي را در ليگ بعدي به همراه خواهد داشت. در ليست سرمربي استقلال ، بيشتر بازيکنان از تيم هاي سپاهان و فولاد به چشم مي خورند. به گزارش آي اسپورت ليست خريد تيم استقلال براي چهاردهمين دوره ليگ برتر به قرار زير است:

1-هادي عقيلي: پس از جدايي پژمان منتظري از استقلال امير قلعه نويي به دنبال يک مدافع بزرگ و مطمئن مي گردد و هادي عقيلي يکي از بهترين ها در پست دفاع وسط است. اين مدافع گلزن نفر اول ليست قلعه نويي براي پست دفاع است. هر چند قلعه نويي در سپاهان چندين بار با عقيلي به مشکل بر خورد، اما او حالا عقيلي را مي خواهد و رحمتي را هم مامور کرده تا رفيقش را براي پوشيدن لباس آبي راضي کند.

2- ايوب والي : مدافع مستحکم تيم فولاد که يکي از پديده هاي اين در سالِ قهرماني ليگ برتر بود چشم سرمربي استقلال را گرفته و او اسم اين بازيکن را در ليستش آورده تا در صورت عدم موفقيت در جذب عقيلي مسئولان استقلال به سراغ مدافع بلند قامت فولاد بروند.

3- علي حمودي: اين بازيکن خوزستاني پس از آنکه سال گذشته به استقلال پشت کرد و با يک قرارداد سنگين به سپاهان پيوست حسابي هواداران استقلال را خشمگين کرد. اما قلعه نويي پس از آن هر چه جست و جو کرد نتوانست براي خسرو حيدري مکمل خوبي پيدا کند و از همين رو دوباره به سراغ مدافع سابقشرفته است. با انتقال وريا غفوري به تيم سپاهان احتمال حضور حمودي در استقلال بسيار زياد شده است.
4- اميد ابراهيمي: هافبک دفاعي جنگنده ي تيم سپاهان از کشفيات خود قلعه نويي در اين تيم بوده است و در سال هاي گذشته چندين بار به تيم استقلال لينک شده، اما انتقال او به اين تيم هرگز رخ نداده است. با خروج نکونام از ترکيب استقلال قلعه نويي مُصِر است اين بازيکن اهل نکا را به تيمش بياورد.

5- بختيار رحماني: 3 روز پيش بود که هافبک ارزنده ي تيم فولاد در يک مصاحبه ي جنجالي عنوان کرده بود که سال آينده را در استقلال توپ خواهد زد و طرفدار تيم استقلال است. قلعه نويي براي جذب بختيار در نيم فصل گذشته هم با وي صحبت کرده بود اما اين انتقال رخ نداده بود و حالا زمان انتقال کاپيتان تيم قهرمان ايران به استقلال فرا رسيده است. تنها مانع انتقال اين بازيکن به اسقلال يک پيشنهاد اروپايي خوب است، البته اين بازيکن 2 سال ديگر با فولاد قرارداد دارد اما از فصل پيش اجازه ي خروجش را از دهکردي گرفته است.

6- محمد نوري: امير قلعه نويي در اين سال ها هميشه علاقه مند به جذب محمد نوري بوده است، اما حضور در پرسپوليس مانع انتقال اين بازيکن به استقلال مي شده است. اکنون که دايي علاقه اي به ادامه ي همکاري با کاپيتانش ندارد ، ژنرال دستور داده هر چه سريع تر مسئولان تيم و نظري جويباري براي جذب اين بازيکن دست بجنبانند. هر چند احتمال آن هم وجود دارد که نوري به قطر برود.
7 - سروش رفيعي: بازيکن خوش تکنيک تيم فولاد فصل فوق العاده اي را با اين تيم پشت سر گذاشت و با تکنيک نابش باعث شد بر سر زبان ها بيفتد. امير قلعه نويي اين بازيکن را هم مد نظر دارد و احتمال آن هست که اين بازيکن فصل بعد در استقلال حضور داشته باشد.

8- کريم انصاري فرد: هر چند جذب آقاي گل ليگ برتر که سابقه ي پوشيدن لباس پرسپوليس را دارد سخت است اما دليل نمي شود که قلعه نويي براي جذب اين بازيکن تلاشي انجام ندهد، خصوصا آنکه دايي رضا نوروزي را به انصاري فرد ترجيح داده و در صورتي که اين بازيکن پس از پايان جام جهاني در خارج از کشور به فوتبالش ادامه ندهد شايد شاهد حضور او در استقلال باشيم.

9- سجاد شهباززاده: گلزن تيم سايپا قرار بود به عنوان يار کمکي در ليگ قهرمانان به استقلال اضافه شود، اما اين انتقال رخ نداد تا تيم استقلال پس از پايان ليگ براي جذب او اقدام کند. نظري جويباري مذاکرات با اين بازيکن را شروع کرده و بايد منتظر خبر حضور اين بازيکن در استقلال باشيم.
10 - آرش افشين: اين بازيکن خوزستاني فصل گذشته هم در صدر نفرات درخواستي امير قلعه نويي بود، اما آرش با قراردادي بسيار زياد به سپاهان پيوست و قيد استقلال را زد. قلعه نويي مي داند که امسال قيمت افشين کاهش بسياري پيدا کرده است و او را در صورت عدم موفقيت در جذب يکي از مهاجمان مورد نظرش مي خواهد، هر چند مصدوميت هاي افشين ، مسئولان استقلال را براي جذبش دل نگران کرده است.

11 - ميلاد نوري: حضور اين بازيکن که قبلا هم سابقه ي حضور در استقلال را دارد، از آن نظر عجيب نيست که گفته مي شود او به دليل آنکه کمتر از 7 بازي براي راه آهن به ميدان رفته جزو بازيکنان آزاد محسوب مي شود و يک سهميه ليگ برتري استقلالي ها را نخواهد سوزاند.

گفتني است استقلال تنها مي تواند 6 بازيکن را از اين ليست را جذب کند و قلعه نويي اولويت اول و دوم را براي نظري که مسئول جذب بازيکن است مشخص کرده است. هم چنين آبي ها قصد جذب وريا غفوري را هم داشتند و با وي به مذاکره هم پرداخته بودند، اما او ناگهان سر از تيم سپاهان در آورد.