کد خبر: ۳۸۹۸۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۷۴۹

مهناز افشار در کنار ابی +عکس

مهناز افشار در صفحه شخصی‌اش تولد، ابراهیم حامدی و همچنین روز مرد را به همسرش تبریک گفت که در ادامه می‌بینید.
مهناز افشار بازیگر خوب سینما در بیست و یکمین روز از خرداد ماه سال  ۱۳۵۶ در تهران متولد شد، او بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته تجربی گرفت تغییر رشته داد و برای چهار سال در یک موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین به ادامه تحصیل پرداخت، افشار همچنین دوره‌های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده است.

تبریک روز مرد به یاسین رامین
زندگی شخصی مهناز افشار

دوران کودکی

مهناز افشار متولد سال مار است در کودکی خیلی شیطنت می‌کرد و همیشه دوست داشت بوفه دار مدرسه باشد، او می‌گوید یک بار بخاطر شیطنت‌های فراوانش دو روز از مدرسه اخراج شد. جالب است بدانید او عاشق آتاری بازی بوده و خانواده دکتر ارنست و جودی ابوت از کارتون‌های مورد علاقه این بازیگر محبوب سینما میباشد.

مخالفت خانواده با بازیگری

خانواده مهناز افشار ریشه‌ای مذهبی دارند و به همین خاطر در ابتدا مخالف ورود او به بازیگری بودند.  

شغل برادر مهناز افشار

او درباره سابقه جواهرسازی در خانواده اش می‌گوید: «برادر کوچکترم ۱۵-۱۴ سال است که در زمینه مخراج کاری و جواهرسازی فعالیت دارد و من هم گاهی با او همکاری می‌کنم. فعالیتم هم به این شکل است که گاهی طراحی‌های جدیدی به او ارائه می‌دهم و او آن‌ها را می‌سازد.»

ازدواج و طلاق مهناز افشار

مهناز افشار در سال ۱۳۹۳ با آقای یاسین رامین پسر محمدعلی رامین ازدواج کرده و مهریه او ده شاخه گل نرگس بود. مهناز افشار از این ازدواج یک دختر به نام لیانا دارد، لیانا در چهارم خرداد ماه ۱۳۹۴ در آلمان متولد شد.
 
این بازیگر در سال ۱۳۹۸ با انتشار پستی در اینستاگرام خود اعلام کرد که از این پس مادری مجرد برای لیانا خواهد بود.