کد خبر: ۳۹۰۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۳۷۹

نصیریان: از بهروز شعیبی انتظار کارهای خارق‌العاده دارم

علی نصیریان پرداختن فیلم «بدون قرار قبلی» به کودکان مبتلا اوتیسم را یکی از نکات قوت این ساخته بهروز شعیبی دانست.

فیلم «بدون قرار قبلی» اول تیرماه با حضور بازیگرانی همچون علی نصیریان، امین میری، الهام کردا و نیز تهیه‌کننده و کارگردان فیلم (محمود بابایی و بهروز شعیبی) و با رونمایی از پوستر این فیلم در پردیس سینمایی ملت به نمایش درآمد.

نصیریان که اخیرا در برنامه تلویزیونی «خندوانه» از ابتلای نوه خود به اوتیسم صحبت کرده بود، درباره فیلم «بدون قرار قبلی» بیان کرد: یکی از نقاط قوت فیلم پرداختن به اختلال اوتیسم در این اثر است و چقدر زیبا زندگی یک کودک اوتیسمی را روایت می کند که این نشان دهنده خلاقیت کارگردان فیلم است، چرا که در این فیلم انساها به صورت خود واقعی نشان داده می‌شوند.

او ضمن تقدیر از بهروز شعیبی و عوامل فیلم، اظهار کرد: فیلم «بدون قرار قبلی» سینماست. این فیلم داستان یک احساس انسانی را به تصویر می کشد. «بدون قرار قبلی» در رده فیلم‌های تاثیرگذار است چون توانسته حس انسان را جاری کند. من از آقای شعیبی انتظار کارهای فوق‌العاده دارم چون توانایی ایشان را تولید فیلم خوب و تاثیرگذاری چون بدون قرار قبلی دیدم.

به گزارش روابط عمومی فیلم، بهروز شعیبی کارگردان «بدون قرار قبلی» نیز گفت: من به استاد علی نصیریان که افتخار دادند و برای تماشای فیلم بدون قرار قبلی به اینجا آمده اند، خیر مقدم می گویم. امروزه در هر حوزه‌ای بزرگانی داریم که امپراطور آن حوزه محسوب می شوند و به نظر من استاد علی نصیریان امپراطور هنر نمایش هستند. حضور ایشان برای تماشای فیلم «بدون قرار قبلی» بزرگ ترین افتخاری است که در این سال ها نصیب من شده است.

وی افزود: ما با بزرگان مان عاشق سینما می شویم، این روزها فیلمی با بازی استاد علی نصیریان در سینماها در حال اکران است که استاد بزرگ و گرانقدرم آقای داریوش مهرجویی آن را کارگردانی کرده است، که همه ی ما تحت آموزش فیلم های ایشان به سینما علاقمند شده ایم.

شعیبی در پایان گفت: به همه شما عزیزان پیشنهاد میکنم که فیلم سینمایی «لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی و با بازی استاد علی نصیریان را در سینماها تماشا کنید. امروز تولد استاد عزیزم آقای عباس کیارستمی است، یاد و خاطره ایشان را گرامی می داریم و امیدوارم خداوند همه بزرگان را حفظ کند.

پیش از آغاز فیلم پوستر جدید فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» با طرحی از محمد روح الامین توسط علی نصیریان رونمایی شد.

فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی محمود بابایی محصول بنیاد سینمایی فارابی با مشارکت موسسه تصویر شهر است که از ۱۸ خردادماه اکران عمومی آن در سینماها سراسر کشور آغاز شده است.