کد خبر: ۳۹۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۹۸۲

تشنج شد؛ استاندار بوشهر نشست را ترک کرد ، مشاور رئیسی بلاتکلیف ماند / از انحراف احمدی نژاد تا گناه کبیره در دولت انقلابی!

فارس نوشت: کراماتی بیان داشت: استاندار بوشهر تمامی فرمانداران و مدیران را از بازنشستگان استفاده کرده، جز یکی دو مورد که آن هم به گمانم از دستش در رفته است.
فارس نوشت: کراماتی بیان داشت: استاندار بوشهر تمامی فرمانداران و مدیران را از بازنشستگان استفاده کرده، جز یکی دو مورد که آن هم به گمانم از دستش در رفته است.

نشست پنجشنبه فعالان سیاسی و فرهنگی با حضور دستیار رئیس‌جمهور در بوشهر، منجر به ترک جلسه توسط استاندار بوشهر شد.
نشستی با عنوان نقش دولت انقلابی در تحقق تمدن اسلامی در استان بوشهر با حضور سید احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور، استاندار و مسؤولین ارشد استانی و جمعی از فعالین سیاسی و فرهنگی در سالن لیان بندر بوشهر برگزار شد.

در این نشست، فعالین سیاسی و فرهنگی هر کدام پیشنهادات، صحبت و نقدهای خود را پیرامون مسائل مختلف استان بیان کردند اما در این میان سید جواد موسوی کراماتی مسؤول شورای ائتلاف شورای انقلاب اسلامی شهرستان دیر با نقد از عملکرد استاندار بوشهر سخنان خود را آغاز کرد.

وی با انتقاد از برخی انتصابات صورت گرفته در فرمانداری‌ها اظهار کرد: به برخی از فرمانداری‌ها که می‌رویم انگار وارد ستاد دولت قبل شده‌ایم، این گناه کبیره که در دولت انقلابی صورت گرفته است.

کراماتی بیان داشت: استاندار بوشهر تمامی فرمانداران و مدیران را از بازنشستگان استفاده کرده، جز یکی دو مورد که آن هم به گمانم از دستش در رفته است.

این فعال سیاسی با اشاره به سخنان استاندار بوشهر در بدو ورود خود به استان بیان کرد: استاندار در اولین جلسه گفت، ماحصل تندروی محمود احمدی نژاد است. اما باید به ایشان گفت نه آقای استاندار، ماحصل انحراف احمدی نژاد است.

وی اضافه کرد: شما به بچه های جریان انقلابی حرفی را زدید که اصلاح طلب‌ها زدند که در آن زمان به ما تندرو می‌گفتند.

در پایان صحبت‌های این جوان، برخی از اطرافیان استاندار نسبت به اظهارات کراماتی واکنش نشان داده و جلسه متشنج شد.

در این میان، محمدی زاده استاندار بوشهر از جای خود بلند و با بیان اینکه حالا که من باعث اختلاف جریان انقلاب هستم، از جلسه خارج و سالن را ترک کرد.

در این میان همراهان استاندار به همراه جمعی از مدیران حاضر در جلسه پشت سر استاندار سالن را ترک کردند؛ عده‌ای هم در سالن لیان در اعتراض به موارد ایراد شده با سر و صدا محیط را متشنج کردند.

درحالی که میزبانان این جلسه تلاش می کردند مردم و مسؤولین را به جلسه برگردانند و به سبب حضور عبودتیان مشاور رئیس جمهور این نشست با آرامش به پایان برسد ولی علیرضا تقوی نیا مشاور جوان استاندار بوشهر با تاکید فراوان به همراهان استاندار از بازگشت آنها به جلسه جلوگیری کرد و عنوان داشت چون استاندار جلسه را ترک کرده است، دیگر کسی در جلسه حاضر نشود و مهمان جلسه هم مدعو شورای ائتلاف است و ربطی به ما ندارد.